Cypern
Fra : Kirsten & Ivan Kragh

Dato : 12-03-05 09:20

Vi rejser om 14 dage med Århus Charter til Pafos, Cypern.
Alle oplysninger og tips modtages med glæde.
Hvordan er mulighederne for at komme til at spille tennis?
På forhånd tak!
Kragh

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Claus & Lene, Ålborg

Dato : 12-03-05 15:12

Hejsa

vi kan kun sige tag RIGELIG med penge med, alt ting er hamrende dyrt derned.
Vi har kun været der en gang og må nok indrømme at vi syntes det er lidt
kedelig, men måske det hænger sammen med, at da vi var der var der 46
grader. Ang. Tennisbaner så så vi ikke nogle.

/Claus