Søger sang fra filmen Forrest Gump
Fra : Silver

Dato : 12-03-05 00:30

Davs folkens.

Jeg leder efter den sang som bliver spillet i filmen da Robin Wrights
karakter står oppe på balkonen og skal til at begå selvmord men ombestemmer
sig så, det er en rock sang men jeg har ikke haft held til at finde den på
forskellige hjemmesider hvor de sælger soundtracket.

Det er der hvor kameraet panorerer over et bord fyldt med stoffer, hvor der
ligger bevidstløse mennesker rundt omkring og hvor hun går ud på balkonen
for at dø.

Håber der er nogen som er musik hajer og har filmen og gider at hjælpe mig
her.

Mvh
Silver.

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 12-03-05 07:19

On Sat, 12 Mar 2005 00:30:21 +0100, "Silver"
<dsl46016@vip.cybercity.dk> wrote:

>Håber der er nogen som er musik hajer og har filmen og gider at hjælpe mig
>her
..
Det er "Freebird" med Lynyrd Skynyrd. Fedt nummer.

Mvh
Niels Søndergaard

Fra : Anders Houmark

Dato : 12-03-05 16:20

Niels Søndergaard wrote:

> .
> Det er "Freebird" med Lynyrd Skynyrd. Fedt nummer.

Det er mærkeligt den sang ikke er på soundtracket til filmen. Jeg har et
soundtrack fra filmen, og der er 2 cd skiver med.. Nummeret er bare ikke at
finde? Forstår ikke helt hvad der går af producenterne når det laves sådan..
Heldigvis kunne jeg finde "Free bird" i mp3 format ved at søge på Google i
ca. 3 minutter.. Det er et lækkert nummer, super fed guitarsolo.

Soundtracket til Baz Luhrmanns film Romeo + Juliet mangler også en sang..
Det drejer sig om den specielle gospel/r'n'b (?) udgave af Prince sangen
"When Doves Cry". I filmen bliver den udført af Quindon Tarver, men den
optræder ikke på det originale soundtrack.. Egentlig mærkeligt når det er
det bedste nummer i hele filmen.

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : David Rasmussen

Dato : 13-03-05 04:16

fuck baz luhrmann totalt meget

Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 13-03-05 12:22

David Rasmussen <david.rasmussen@gmx.net> enriched usenet with:

> fuck baz luhrmann totalt meget

Det kunne være et rettighedsproblem, men jeg vil give dig ret, at det
sandsynligvis er, fordi Baz Luhrmann hader hele verden

--
Lars Kyndi Laursen, representatum nixi
Quidquid latine dictum sit altum viditur

Now playing: Black - Wonderful Life

Fra : David Rasmussen

Dato : 14-03-05 01:48

David Rasmussen wrote:

> fuck baz luhrmann totalt meget

Did I really write this...?

/David

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 14-03-05 09:58

Således skrev David Rasmussen den Mon, 14 Mar 2005 01:47:56 +0100:

>Did I really write this...?

Munter aften i byen, med tilhørende akut trang til at læse news, når
man kommer hjem?

Knud
--
Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure

Fra : David Rasmussen

Dato : 14-03-05 13:09

Knud Winckelmann wrote:

> Munter aften i byen, med tilhørende akut trang til at læse news, når
> man kommer hjem?

Yep... Der har jeg været et par gange. Og Google har været så flink at
forevige det :(

/David