Mystisk opstart, Netværk - DSL, Tak Martin~
Fra : Karen Seiersen

Dato : 25-05-01 21:04

Hej Martin, Rene og Morten

Jeg takker for jeres udmærkede hjælp, jeg har fundet "synderen", og
føler mig lidt "lille"..... men alene det, at få ideen til hvad som gik
galt, tæller vel også lidt

Da jeg virkelig havde prøvet ALT, også jeres gode råd flere gange......
tænkte jeg i nye baner..... kom i tanke om at min mand havde investeret
i et brugt Macally udvidet tastatur i lørdags den samme dag som vort
problem opstod......og denne dag havde jeg også lavet om på
indstillingerne til DSL & Netværk ......
Nå, men det viser sig så at synderen er tastaturet...... som starter
automatisk når der bliver sat strøm til..... jeg troede bare det var min
Mac (server) som opstartede hans "dyr" så er det jeg mon tænker er
tastaturet defekt eller er der mon en anden løsning på dette

Godt at have sådan et focus, expertice at henvende sig til !!

Mange hilsner Karen