Playstation Joypad til Pc. ; Att: Sune Sal~
Fra : K. Petersen

Dato : 11-03-05 16:58

Hej!

Jeg har lige fået sådan en her ind af døren :
http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=PC&title=114167

PS2 to Pc Converter.

Har et problem, hvis jeg vil spille Fifa 2005 og jeg kun har et joypad
tilsluttet
så kører den frem og tilbage der hvor man skal vælge sprog.

Hvis jeg tilslutter et i den anden port samtidig, så ryster de bare på livet
løs,
selvom jeg har været inde og slå vibration fra.

Nogen der har en løsning på dette problem. ? ? Sune ? ?

--
Med Venlig Hilsen
K. Petersen

Fra : Kasper Aae

Dato : 13-03-05 13:33

On Fri, 11 Mar 2005 16:58:14 +0100, "K. Petersen" <petersenk2004@pc.dk
"NoSpam"> wrote:

>Hvis jeg tilslutter et i den anden port samtidig, så ryster de bare på livet
>løs,
>selvom jeg har været inde og slå vibration fra.
>
>Nogen der har en løsning på dette problem. ? ? Sune ? ?

Har du været inde i kontrolpanelet -> gaming options og kalibrere det?

--
Kasper Aae

Fra : Sune Salminen

Dato : 21-03-05 15:28

> [...]
> på livet løs,
> selvom jeg har været inde og slå vibration fra.
>
> Nogen der har en løsning på dette problem. ? ? Sune ? ?

Det lyder godt nok underligt. Har du brugt et andet gamepad med Fifa
før? Måske har spillet nogle konfigurationsfiler du skal slette for at
nulstille et eller andet. Eller måske er der en kalibrerings-menu i
spillet? Jeg kender intet til Fifa, og jeg har aldrig haft det problem
du beskriver...Prøv at tilslutte adaptoren i den første USB port (dvs
ikke i eventuel USB hub eller sekundære USB-stik der er forbundet til en
header på bundkortet).
Måske kan det endda hjælpe at geninstallere DirectX og spillet også.

Til Kaspers indlæg kan jeg kun sige at det aldrig har været nødvendigt
for mig at kalibrere min adapter fra play.com i Windows' kontrolpanel.

-Sune

--
Nuke a gay vegan whale for christ!
My band: www.secondnature.dk