Doom3 - Opløsning
Fra : Glenn Rasmussen

Dato : 11-03-05 03:27

Hej NG,

Jeg har netop købt ny PC med dertilhørende grafikkort (Club3D GF6600GT).

Nu har jeg så få fat i Doom3 og satte mig spændt til at spille, men selvom
grafikken da er pæn er den ikke så imponerende som jeg først havde
forventet.

Jeg kører en opløsning på 1024x768 med 4xAA. Det ser okay ud, men ikke vildt
imponerende og så tror jeg ikke engang, at mit grafikkort kan trække de helt
heftige kampe med 4xAA - er det hvad jeg kan forvente eller er der noget
galt med min maskine?

CPU: AMD64 3200+
Grafikkort: Club3D GF6600GT
Ram: 2x512 (Dual) Kingston Value

På forhånd tak!

/Glenn
(Remove "NOSPAM" in my e-mail to reply.)

Fra : Kurt Lund

Dato : 11-03-05 09:28

"Glenn Rasmussen" <tyrannorex@NOSPAMhotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> På forhånd tak!
>
> /Glenn
> (Remove "NOSPAM" in my e-mail to reply.)

Doom3 er vildt opreklameret især på det grafiske, Din pc fejler ikke noget.
Uha det bliver da nok lidt pænere i 1600x1200 men ikke møj..
Kurt

Fra : Jimmy

Dato : 12-03-05 23:52

> CPU: AMD64 3200+
> Grafikkort: Club3D GF6600GT
> Ram: 2x512 (Dual) Kingston Value
>
> På forhånd tak!

Jeg var ellers vildt imponeret over grafikken med den opsætning af
Doom3. Min personlige mening har dog altid været at købe Nvidias
Flagskibskort for dem midt imellem skuffer sku altid, hvis du ville have
min mening om din maskine :)

Fra : Glenn Rasmussen

Dato : 13-03-05 02:10

Hej Jimmy,

> Jeg var ellers vildt imponeret over grafikken med den opsætning af
> Doom3.

Det kan skam også godt se ganske fint ud, men så kører det ikke 100%
flydende hele tiden og det vil jeg godt have. Synes ikke, at jeg kan finde
en opsætning, hvor grafikken er vildt imponerede og hvor det samtidig kører
flydende hele tiden.

> Min personlige mening har dog altid været at købe Nvidias
> Flagskibskort for dem midt imellem skuffer sku altid, hvis du ville
> have min mening om din maskine :)

Det vil sige et GF6800GT? Det koster jo en del!