3D virtuel overflyvning af London
Fra : Michael Jørgensen

Dato : 10-03-05 16:41

Hej,

For nogle år siden fandt jeg en side på nettet, hvor man "virtuelt" fløj hen
over London. Man kunne selv styre flyvningen (dvs. højde og retning), og på
den måde kunne man få et godt overblik over byen. Der var også andre byer.

Desværre har jeg ikke det link mere. Er der nogen af jer som kender det sted
eller lignende steder? Det var helt gratis.

-Michael.

Fra : ___P.Sir___

Dato : 10-03-05 21:10

Michael Jørgensen wrote:

> [...]
>
> Desværre har jeg ikke det link mere. Er der nogen af jer som kender
> det sted eller lignende steder? Det var helt gratis.

Det er vel ikke så simpelt, at du tænker på en af flysimulatorerne, som
f.eks. MS FLight simulator? De ældre versioner er jo stort set gratis
nu til dags.
Et tips: Hvis man køber en flybillet med et af de selskaber, som
heldigvis stadig lander på Heathrow - f.eks. SAS - så får man faktisk
en fantastisk tur præcis hen over London centrum, med flot udsigt til
Tower bridge, Millennium dome, Hyde Park, Buckingham Palace og hele
centrum m.m., og endda i ganske lav højde - hvis ellers der er vestlig
vind. Det er nok den mest spektakulære indflyvning i Europa - og en af
grundene til, at jeg personligt ikke ønsker at flyve til f.eks.
Stansted el. lign. småpladser ude på landet! (for slet ikke at nævne
Heathrow ekspressen, som suser dig ind til centrum på få minutter!)

--
m.v.h. Preben

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 11-03-05 20:11

___P.Sir___ wrote:

> [...]
> en fantastisk tur præcis hen over London centrum, med flot udsigt til
> Tower bridge, Millennium dome, Hyde Park, Buckingham Palace og hele

Ja, hvis man synes det er 1000 kr - eller mere - værd for en
enkeltbillet, ja så værsgo.!

Mvh. Jørgen

Fra : ___P.Sir___

Dato : 13-03-05 22:19

> Ja, hvis man synes det er 1000 kr - eller mere - værd for en
> enkeltbillet, ja så værsgo.!

Nå nej, men hvorfor også vælge den dyreste?
SAS/Snowflake for eksempel for 598,- enkelt er vel ikke så galt..?!

--
m.v.h. Preben

Fra : Flemming

Dato : 10-03-05 22:37

Prøv dette link

http://www.skylinesoft.com/corporate/corporate_home.asp

Der kan du flyve indover en masse byer, hvis du bare lige downloader
programmet gratis der følger med...

Fra : Michael Jørgensen

Dato : 11-03-05 08:48

"Flemming" <cjrocksthehouse@ofir.dk> wrote in message
> Prøv dette link
>
> http://www.skylinesoft.com/corporate/corporate_home.asp
>
> Der kan du flyve indover en masse byer, hvis du bare lige downloader
> programmet gratis der følger med...

Tak. Det var lige den jeg ledte efter!

-Michael.