Rejse med Nazar rejser
Fra : JohnD

Dato : 10-03-05 09:04

Er der nogen, som har erfaring med at rejse med Nazar rejser til tyrkiet ???

Fra : HK

Dato : 10-03-05 13:44

"...
> Er der nogen, som har erfaring med at rejse med Nazar rejser til tyrkiet
> ???
>
>Jeg og min kone og et barn på 2år rejste med Nazar fra Århus i maj måned
>til Tyrkiet / INCEKUM, Green Fugla Beach Dejligt All inclusive hotel -
>direkte på stranden.

Det var en dejlig ferie intet at klage over. Hvis man skulle klage over
noget skulle det være rejsetidspunktet afgang åÅrhus kl. 2300 ankomst
hotel
kl. 0600. Vi tager afsted igen i år med Nazar til Tyrkiet. Kan anbefale
All
inclusive hotel .

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Steen Jensen

Dato : 10-03-05 17:36

"JohnD" <jensenbrianm@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Er der nogen, som har erfaring med at rejse med Nazar rejser til tyrkiet
???

> Hejsa

Ja, jeg var i Tyrkiet i Oktober måned og tager afsted igen om en uge. Begger
rejser er med Nazar. Det serviceniveau jeg oplevede var helt på højde og
endda måske en smule højere end hvad jeg tidligere har oplevet med de
førende rejseselskaber i Danmark. Jeg boede i Antalya og personalet på
hotellet var meget hjælpsomme og hotellet var iorden. Guiden gav os sit
telefonnummer og vi kunne altid ringe hvis vi havde spørgsmål altså ikke
noget med kontortid, og han tog faktisk telefonen de 2 gange vi havde brug
for assistence.
Den eneste ulempe var, at vi fløj fra Tirstrup og der bruger Nazar et
tyrkisk flyselskab, med personale, der taler meget dårligt engelsk.

Diana K

Fra : HK

Dato : 11-03-05 11:22

Den eneste ulempe var, at vi fløj fra Tirstrup og der bruger Nazar et
tyrkisk flyselskab, med personale, der taler meget dårligt engelsk.

Enig med den betragning ellers kun god service.

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk