Alternativ til Iframe ved afstemning?
Fra : henrik

Dato : 10-03-05 09:02

Jeg har en afstemning, som ifølge skabelonen skal køres i en
iframe - så vote.asp inkluderes på startsiden, og kun
afstemningsdelen skifter til cast.asp, når brugeren har stemt.

iframe lader ikke til at være en optimal løsning, bl.a. virker
det vist ikke i netscape. Any alternatives?

Pft,
henrik

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : jopa

Dato : 10-03-05 12:42

henrik skriblede bla:

> iframe lader ikke til at være en optimal løsning, bl.a. virker
> det vist ikke i netscape. Any alternatives?

Ja så lav hele skidtet i ASP så kan du jo blot inkludere scriptet
Hvad er Netscape ?

--

Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : René Løweneck

Dato : 10-03-05 14:13

Hej John !

"jopa" <admin@jp-web.invalid> skrev i en meddelelse

> Hvad er Netscape ?

En ny ost ? )

René Løweneck
www.loweneck.dk

Fra : Claus Jacobsen

Dato : 10-03-05 16:44

jopa skrev:

> henrik skriblede bla:

> Ja så lav hele skidtet i ASP så kan du jo blot inkludere scriptet
> Hvad er Netscape ?

Hmm havde den nye 8.0 ost installeret i 3min, hvorefter den fløj A.H.T
igen! (8.0'eren er den med ekstra mange huller!) Det var en stor
reklamesøjle - ikke en browser. Jeg har dog aldrig hørt at iframes ikke
skulle virke i NS. (tjek i FF. hvis du et kort øjeblik slukker ADblock,
så vil du se et hav af reklamer og omkring 70-80% af alle reklamer på
større sites er lavet via iframes!)

Claus