Rygning i Flyet?
Fra : Bernhard

Dato : 09-03-05 23:23

Hej NG

Min kone og jeg skal til thailand i påsken (Spies). Vi flyver med et
flyselskab ved navn Britannia...

Ni er det forhåbentlig sådan at det er et røgfrit fly eller hvad?

Hvis ikke kan man så gøre noget hjemmefra så man kommer lænsgt væk fra
rygerne?

Ellers nogen der har erfaringer med Britannias serviceniveau?

PFT

Wheeler

Fra : Steen Johansen

Dato : 10-03-05 00:00

"Bernhard" <bernhard_wheeler@hotmail.com> wrote in message
Hej NG

Min kone og jeg skal til thailand i påsken (Spies). Vi flyver med et
flyselskab ved navn Britannia...

Ni er det forhåbentlig sådan at det er et røgfrit fly eller hvad?

Der findes intet fly i dag der tillader røg

Hvis ikke kan man så gøre noget hjemmefra så man kommer lænsgt væk fra
rygerne?

Ellers nogen der har erfaringer med Britannias serviceniveau?

Alt er 1 klasse
Mvh Steen

PFT

Wheeler

Fra : Mark Beaumont

Dato : 10-03-05 00:17

Bernhard skrev:
> Min kone og jeg skal til thailand i påsken (Spies). Vi flyver med et
> flyselskab ved navn Britannia...
> Ni er det forhåbentlig sådan at det er et røgfrit fly eller hvad?

Britannia Airways har kun røgfri fly, så du har intet at frygte.

Vh Mark

Fra : Bernhard

Dato : 10-03-05 08:53

Tak til jer begge for hurtigt svar!

Wheeler

Fra : Christian Carlsen

Dato : 13-03-05 17:54

Hej,

Som allerede skrevet er Britannia's fly røgfri, desuden er Britannia en del
af TUI group, her i danmark er det primært via StarTour. Selskabet er
udelukkende charterselskab ("ferie fly"), mht. til underholdning (det er jo
langt at flyve) har de ikke det store at byde på...der er ikke en nogen
"privat" TV-skærm som man ser hos bl.a. SAS eller Thai. udelukkende fælles
skærme i kabinen.

maden er det man får alle andre steder. altså ikke noget at skrive hjem om.

men tjek evt. Britannia's hjemmeside, http://www.britanniaairways.com/ eller
http://www.britanniaairways.dk/.

God tur