Efterlyses: gammel film.
Fra : Lisa Uldahl Madsen

Dato : 09-03-05 19:32

Jeg søger after en film som har bragt meget latter i vores hjem.
Vi kan ikke huske filmens navn, eller meget af filmen, men filmen handler om
et ungt par som kører og havner i en anden dimension, hvor ( cop from hell )
som vi kalder ham er kører i en bil, og er en slags politimand i denne
dimension, han har en slags solbriller på som er boltet fast til hans
kranie. Meget mærkelig film.
Håber i kan hjælpe.

Fra : zcully

Dato : 09-03-05 21:10

"Lisa Uldahl Madsen" <lisauldahl@tele2adsl.dk> wrote in message
> [...]
> hell ) som vi kalder ham er kører i en bil, og er en slags politimand i
> denne dimension, han har en slags solbriller på som er boltet fast til

Hmm umiddelbart kommer jeg til at tænke på "Highway to hell".
Kunne desværre ikke finde den rigtige på IMDB.

Men der er nogle unge der kører af en forkert rute og lander på helvedes
landevej hvor der bl.a. er en betjent der er meget sveden i ansiget og hans
solbriller sidder temmelig fast.

/Zcully

Fra : Morten Nørgaard

Dato : 09-03-05 21:22

"zcully" <zcullyremovethis@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Men der er nogle unge der kører af en forkert rute og lander på helvedes
> landevej hvor der bl.a. er en betjent der er meget sveden i ansiget og

That's the one - 'hellcop', mener jeg hans karakter hedder. Absolut mærkelig
og morsom film.

/Morten

Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 10-03-05 00:25

Morten Nørgaard skrev i en meddelelse...

> That's the one - 'hellcop', mener jeg hans karakter hedder. Absolut
> mærkelig og morsom film.

Det må vel nærmest være den her: http://www.imdb.com/title/tt0104418/ - jeg
tænkte i hvert fald Chad Lowe straks jeg læste den første post i tråden og
sørme om han ikke er med i Highway to Hell med Hellcop.

Hmmm....nogle gange spekulerer jeg over hvor nyttige ting der burde lagres i
min hjerne - såsom hele min uddannelse - bliver af......og så husker jeg at
Chad Lowe er med i en film jeg har set een gang for længe, længe siden i tv,
sandsynligvis i halvsovende tilstand. Hvor tosset er det

Mvh Tina
--
www.1001kat.dk
www.gizzemissen.dk

Fra : -V-

Dato : 10-03-05 00:48

Tina Susanne Johansson wrote:
> Chad Lowe er med i en film jeg har set een gang

Han er med i mine mareridt, når jeg opdager at det er ham (og ikke mig) som
er gift med Hilary Swank.

Jeg er lige skuffet hver gang.

-V-

Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 10-03-05 13:02

-V- skrev i en meddelelse...

> Han er med i mine mareridt, når jeg opdager at det er ham (og ikke mig)
> som er gift med Hilary Swank.
>
> Jeg er lige skuffet hver gang.

Jeg synes nu han er meget charmerende, og de virker som om de er perfekte
for hinanden. Og så er jeg da lidt imponeret over, at der tilsyneladende
ikke er nogen jalousi nu hendes karriere går meeeeget bedre end hans gør.

Mvh Tina