Forlænget weekendtur til Paris
Fra : Ukendt

Dato : 09-03-05 16:15

Hejsa!
Jeg har planer om en forlænget tur til Paris i starten af maj
(Kistihimmelfartsdag+weekend) - hvilket flyselskab er det billigste (fra
Billund)?

Og hvad med et godt (beliggende) hotel - kender I et?

Mvh. Bo Jørgensen

Fra : BTG

Dato : 09-03-05 17:49

Hejsa!

Læs tilbage i gruppen - spørgsmålet om hotellet er lige blevet
besvaret.

ift. fly kan jeg anbefale Sterling, men prøv også at undersøge Maersk.

Mvh.
Karsten

Fra : bj

Dato : 10-03-05 10:06

Vi har lige været i paris.. fløj fra billund... med mærsk...

kostede 2995.- incl alt... for 3 personer retur

Fra : Bent

Dato : 10-03-05 13:45

Hej.
Jeg skal også til Paris i maj, det billigste vi fandt var med Air France !
Og som iøvrigt booker ind hos Maersk Air, så vi købte billetter hos Air
France men flyver med Maersk.

Med hensyn til Hotel, Ja der er Hotel D`Laveyron, meget Centralt beliggende,
5 Min Gang fra Gare De Lyon. Værelse pris, på anden sal
med bad på gangen ca 35 Euro for et dobbeltværelse, og det er jo ikke galt
når det er for to personer.
Vil du vide mere TLF osv så drop en mail...

Bent M