Transport Giants
Fra : Ukendt

Dato : 08-03-05 20:44

Nogen som har spillet subj ?
Og hvad synes du om det ?

Evt. nogen som har et link til en anmeldelse ?

Mvh. Allan

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 08-03-05 21:12

> Nogen som har spillet subj ?
> Og hvad synes du om det ?

Jeg spillede det i 10 minutter, så røg det tilbage til butikken. Spillet var
ubrugeligt, da et af signalerne til tog-trafikken ikke fungerede efter
hensigten. Dermed gjorde det spillet ubrugeligt efter min mening. Nu er der
så kommet en patch, og en ny add-on (Down Under), ved ikke om det retter på
fejlen?

Da jeg kun har spillet Transport Giant i 10 minutter, kan jeg ikke give en
mere udførlig review.

> Evt. nogen som har et link til en anmeldelse ?

Ikke til danske anmeldelser. Men på www.google.com kan du skrive "Transport
Giant" review, så dukker der masser af anmeldelser op på engelsk.

Demoen kan hentes her, det er næsten bedre at prøve det selv, inden man
køber det.
www.gamershell.com/download_6186.shtml?hellID=6186&mirror=2&a=7271486584860.57

Mvh

Emil

Fra : Hoho

Dato : 09-03-05 11:15

On Tue, 8 Mar 2005 21:12:15 +0100, "Emil Jensen [2100]" <lime@jensen73.dk> wrote
in dk.spil.computer:

> [...]
>
>Ikke til danske anmeldelser. Men på www.google.com kan du skrive "Transport
>Giant" review, så dukker der masser af anmeldelser op på engelsk.

Du har jo selv skrevet en "anmeldelse":

Lige en advarsel!

"Transport Giant" fra JoWood er noget makværk. Det værste er at signalerne
ved jernbanesporerne er ubrugelige. Når der er to spor, og det ene er
optaget og signalet viser dette, vælger toget alligevel ikke det frie spor.
Der er oven i købet et signal ved det frie spor som viser det er ledigt! Jeg
har spillet diverse "tog-spil" før hvor jeg ikke havde nogle problemer med
til download, og principperne i manualen er rigtige, men det virker bare
ikke i spillet.

Og det er patchet til version 1.20, problemerne er der stadig!

På JoWoods egen forum er der også flere som kritikserer netop signalerne.

Spillet ryger tilbage til forretningen imorgen

Mvh

Emil
####################################

Der er kommet en patch til den 1.4 samt 4 addons.
Correction of all bugs known so far improved setup possibilities for the
multiplayer mode.

>Demoen kan hentes her, det er næsten bedre at prøve det selv, inden man
>køber det.
>www.gamershell.com/download_6186.shtml?hellID=6186&mirror=2&a=7271486584860.57

Denne link er nok bedre.:

http://www.jowood.com/gamers/?lang=en&site=2&ScreenID=4597&GameID=trafficgiant