Altenau
Fra : Klaus Linnert

Dato : 08-03-05 17:13

Hej NG

Min kone og jeg tager til Altenau i begyndelsen af april. Bortset fra
Bloksbjerg hvad skal ma så se dernede?

Mvh
Klaus

Fra : Mogens

Dato : 08-03-05 19:02

On Tue, 8 Mar 2005 17:13:05 +0100, "Klaus Linnert" <klaus@linnert.dk>
wrote:

>Min kone og jeg tager til Altenau i begyndelsen af april. Bortset fra
>Bloksbjerg hvad skal ma så se dernede?

Minemuseet i Clausthal-Zellerfeld ! -> man vandrer rundt i gangene
under jorden, hvilket er meget spændende. Følg een af guiderne og få
det 5-dobbelte ud af besøget på museet...

Mvh Mogens

Fra : Stig Nielsen

Dato : 09-03-05 01:10

"Mogens" <no@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Minemuseet i Clausthal-Zellerfeld ! -> man vandrer rundt i gangene
> under jorden, hvilket er meget spændende. Følg een af guiderne og få
> det 5-dobbelte ud af besøget på museet...
>
> Mvh Mogens

Jeg vil faktisk foretrække minemuseet i St. Andreasberg, det synes jeg er
mere spændende end det i Zellerfeld.

Ellers er det Goslar I skal se, de gamle huse og lettere shopping.

Køre ture i området omkring Altenau, Kør en tur op til Torfhaus og kig over
til Brocken/Bloksbjerg.

Stig