Dubai hoteller
Fra : ___P.Sir___

Dato : 08-03-05 15:31

...skal være på stranden - men dem er der vist flere af ??
Priserne synes i flere hundrede dollars, ihvertfald på Jumeira beach,
men mon ikke der skulle være nogle brugbare alternativer? Anbefalinger
modtages gerne. Men kravet er strand udenfor døren!

--
m.v.h. Preben

Fra : rosenauer.dk

Dato : 08-03-05 16:08

> Priserne synes i flere hundrede dollars, ihvertfald på Jumeira beach,
> men mon ikke der skulle være nogle brugbare alternativer? Anbefalinger
> modtages gerne. Men kravet er strand udenfor døren!

Hej Preben!

Generelt er Dubai temmelig "dyrt" når det kommer til hoteller - i alt fald
hvis du har rejset i Sydamerika eller Asien. Jeg skal derned om et par dage
og har booked noget igennem www.southtravels.com - glimrende "rejsebureau"
der får nogle respektive rabatter dernede. Men.. generelt er
strandhotellerne virkeligt dyre. Man kan også tage over på Oman siden - gør
vi - og især Khor Fakkan og op og ned af kysten har nogle respektive, og
forholdsvist billige, strandhoteller. Så får du også brugbar dykning der
ikke er spoleret af "Palm Island" projektet.

Kan give dig noget mere info om nogle uger!

/Martin Rosenauer
http://rosenauer.dk