Andet multimedie
bentjuul 3670
Hvilken font...
Fra : Nynne Hansen

Dato : 08-03-05 15:04

Hej Gruppe.

Er der nogen her der kan fortælle mig hvilken font der er brugt til navnet
Concord i logoet, som kan ses på følgende hjemmeside:
http://www.millademo.dk/cbb/home.asp?ContentID=108

Med venlig hilsen

Nynne Hansen

UDEN DETTE kan du maile mig
"Don't drive faster than your angel can fly!"

Fra : Dennis Seide

Dato : 08-03-05 16:33

> Er der nogen her der kan fortælle mig hvilken font der er brugt til navnet
> Concord i logoet, som kan ses på følgende hjemmeside:
> [...]

Hej Nynne

Den kunne godt minde om en variant af Bauhaus-typerne:

http://www.fontseek.com/fonts/bauhaus.htm

/dennis

Fra : JMo.

Dato : 09-03-05 18:11

Nynne Hansen wrote:

> Er der nogen her der kan fortælle mig hvilken font der er brugt til
> navnet Concord i logoet, som kan ses på følgende hjemmeside:
> http://www.millademo.dk/cbb/home.asp?ContentID=108

Det ligner en Linotype Stop (eller en variant deraf).

http://www.linotype.com/1505/stop-family.html

Fra : Ukendt

Dato : 09-03-05 19:12

"JMo." skrev i en meddelelse

> Det ligner en Linotype Stop (eller en variant deraf).
>
> http://www.linotype.com/1505/stop-family.html

Jeg er nået til samme resultat:
http://www.myfonts.com/fonts/linotype/stop/stop/

--
mvh kajo

Fra : Nynne Hansen

Dato : 14-03-05 12:49

> Hej Gruppe.
>
> Er der nogen her der kan fortælle mig hvilken font der er brugt til navnet
> Concord i logoet, som kan ses på følgende hjemmeside:
> http://www.millademo.dk/cbb/home.asp?ContentID=108

Tusind tak for hjælpen guys Nu har jeg kunnet up-brushe logoet så det
rent faktisk er muligt at bruge det!!!

Mvh Nynne