Hvad sker der?
Fra : Martin Møller

Dato : 08-03-05 11:41

Hvad er der sket med denne gruppe? Jeg kommer ind og alle indlæg er væk.

--
/Martin
- Ved svar på email - fjern SPAMFILTER i adressen.

Fra : Stefan Holm

Dato : 08-03-05 12:00

"Martin Møller" <martinboySPAM@FILTERhotmail.com> writes:

> Hvad er der sket med denne gruppe? Jeg kommer ind og alle indlæg er væk.

Vi så at du var væk, og skyndte os at gemme dem.

--
Stefan Holm
"Mjah, den kan godt få en halv kæp ekstra

Fra : Holst

Dato : 08-03-05 12:02

Martin Møller wrote:

> Hvad er der sket med denne gruppe? Jeg kommer ind og alle indlæg er væk.

Du har sikkert bare gjort noget forkert i Outlook Express.

Fra : Lyrik

Dato : 08-03-05 12:55

"Martin Møller" <martinboySPAM@FILTERhotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvad er der sket med denne gruppe? Jeg kommer ind og alle indlæg er væk.
>++++++++++++++++++++++++++
Det samme her! Er det Cybercitys newsserver der har "ryddet op"? Eller
oplever man det generelt på de andre servere også?
Jeg har 4 indlæg stående på denne gruppe!
5 med det jeg sender nu.

Hilsen
jens

Fra : Holst

Dato : 08-03-05 13:06

Lyrik <lyrik wrote:

> Det samme her! Er det Cybercitys newsserver der har "ryddet op"? Eller
> oplever man det generelt på de andre servere også?
> Jeg har 4 indlæg stående på denne gruppe!
> 5 med det jeg sender nu.

TDC har over 5.000 indlæg i denne gruppe.

Fra : Simon Haugaard Peder~

Dato : 08-03-05 13:09

"Martin Møller" <martinboySPAM@FILTERhotmail.com> wrote in news:d0jvev$rfj
$1@news.cybercity.dk:

> Hvad er der sket med denne gruppe? Jeg kommer ind og alle indlæg er væk.

Lidt underligt, kan se at der ikke rigtigt ligger nogle indlæg på
news.cybercity.dk

Jeg kan dog anbefale dig at bruge den nye "test"-server
dreader.cybercity.dk - der er alle indlæg stadig og den er super hurtig.

Hvis du vil have en forklaring på problemet kan du spørge en i
cybercity.news eller cybercity.xdsl, evt. krydsposte med FUT til en af
grupperne.

--
Mvh. Simon Haugaard Pedersen

Fra : Lyrik

Dato : 08-03-05 14:24

"Simon Haugaard Pedersen" <spam@email.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg kan dog anbefale dig at bruge den nye "test"-server
> dreader.cybercity.dk - der er alle indlæg stadig og den er super hurtig.
+++++++++++++++++++++++++
Jeg takker og bukker!
dreader.cybercity.dk -virker!

Hilsen
jens

Fra : MGA

Dato : 08-03-05 13:24

> [...]
>
> --
> /Martin
> - Ved svar på email - fjern SPAMFILTER i adressen.
*host* fejl40 *host*

Fra : Peter Knutsen

Dato : 08-03-05 13:36

MGA wrote:
> *host* fejl40 *host*

40 cm?

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : David Rasmussen

Dato : 08-03-05 13:58

MGA wrote:

> *host* fejl40 *host*

Det er mere sandsynligt at hans NNTP-server har fået nulstillet
nummereringen.

/David

Fra : ML-78

Dato : 09-03-05 10:55

David Rasmussen skrev:

> Det er mere sandsynligt at hans NNTP-server har fået nulstillet
> nummereringen.

Det er præcis, hvad der er sket.

ML-78

Fra : Kong Kent

Dato : 08-03-05 17:22

Martin Møller wrote:
> Hvad er der sket med denne gruppe? Jeg kommer ind og alle indlæg er væk.

Dine indstillinger i OE, eller hvad newsreader du bruger (kan varmt
anbefale Mozilla Thunderbird!!) er nok ikke indstillet korrekt.
Sunsite.dk - serveren (gratis news-server) har p.t. 24708 indlæg i denne
gruppe!

mvh

Kent.

Fra : Maria de Francis

Dato : 08-03-05 21:54

"Kong Kent" <notvalid@doh.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> anbefale Mozilla Thunderbird!!) er nok ikke indstillet korrekt.
> Sunsite.dk - serveren (gratis news-server) har p.t. 24708 indlæg i denne

Med den rette indstilling af OE giver det ikke probs. På denne her 'puter
benytter jeg OE, men ellers er Forte Agent også et godt bud som newsreader.
Tele2/get2net har godt over 50000 i denne gruppe, så der er nok at tage af.

Mvh Maria

Fra : Maria de Francis

Dato : 08-03-05 22:02

"Maria de Francis" <maria_de_francis-slet-@slet.white-magic.dk> skrev i en
meddelelse news:thoXd.277$T53.107@news.get2net.dk...

> [...]
> newsreader.
> Tele2/get2net har godt over 50000 i denne gruppe, så der er nok at tage

Hmmmm........ja, måske lige et link til Agenten...gå ind under downloads,
der er en free version + en trial.

http://forteinc.com/main/homepage.php

Mvh Maria