HJÆLP MIG
Fra : Jens E Koch

Dato : 08-03-05 09:59

hlælp mig hvad for en skærmkort skal jeg købe for at kunne spille de nye
spil

--
Med Venlig Hilsen
Jens E Koch

E Mail : jenskoch@webspeed.dk
MSN : jens537@hotmail.dk
Hjemmeside : jens37.webbyen.dk

Fra : Mads

Dato : 08-03-05 10:45

On Tue, 8 Mar 2005 09:58:51 +0100, "Jens E Koch"
<jenskoch@webspeed.dk> wrote:

>hlælp mig hvad for en skærmkort skal jeg købe for at kunne spille de nye
>spil

Hvilke spil og på hvilken maskine ?

Nye spil er jo et vidt begreb og det er jo heller ikke
ligegyldigt om du har en 400 MHz Celeron processor
eller en 3,4 GHz Pentium 4.

Og så er det jo heller ikke uvæsentligt hvor meget du
er villig til at ofre på sådan et grafikkort. 500 eller 5000

mvh Mads

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 08-03-05 17:32

Jens E Koch wrote:
> hlælp mig hvad for en skærmkort skal jeg købe for at kunne spille de
> nye spil

Det bedste!

Jacob
--
fear and loathing in dot com
www.fearandloathingin.com

Fra : Sune Salminen

Dato : 08-03-05 18:18

Jacob Skaaning wrote:

> Det bedste!

Det der larmer mest..!

-Sune

--
Nuke a gay vegan whale for christ!
My band: www.secondnature.dk

Fra : Thomas Wesley Hinton

Dato : 08-03-05 20:28

"Jens E Koch" <jenskoch@webspeed.dk> wrote in message news:422d694e$0$207

> hlælp mig hvad for en skærmkort skal jeg købe for at kunne spille de nye
> spil

Lav dog et ordentlig topic.

(ellers kan alle grafikkort fra geforce4mx og opefter spille "de nye spil".)