Jagthund søger nyt hjem
Fra : J S L

Dato : 07-03-05 19:22

Hej!

Jeg har nogle bekendte "begge 74 år" som gerne ser deres hund før et nyt
hjem. Meget gerne til en jæger. Manden er blevet så dårlig gående, at de
ikke syntes hunden får den opmærksomhed den fortjener.

Hunden er en Labrador/Flatcoat blanding, ligner en flat. Tæve ca. 8 mdr.
gammel. Hunden er lærenem men mangler træning.

Yderligere oplysninger:

Tlf: 20924484

Fra : Torben F@rum

Dato : 07-03-05 19:42

"J S L" <JSL@JSL.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hunden er en Labrador/Flatcoat blanding, ligner en flat. Tæve ca. 8 mdr.
> gammel. Hunden er lærenem men mangler træning.

Hvor befinder hunden sig ?

--
Med venlig hilsen Torben Farum, 9300 Sæby

Fra : J S L

Dato : 07-03-05 20:10

"Torben F@rum" <farum@city.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor befinder hunden sig ?