Hvad ville I bruge for at opnå dette ?
Fra : Jane K.

Dato : 07-03-05 19:25

Hej

skal have lavet noget der ligner dette
http://www.hedelands-motorklub.dk/mx/resultater/klubmester2004.htm

bare til klubben på Amager
www.amager-motocrossklub.dk

Hvad ville I anbefale mig at bruge til dette ? jeg har adgang til følgende:

ASP
Frontpage Udvidelser
MySQL Database
MS Access

Uanset hvad I anbefaler ville jeg være dybt taknemmelig
for et par link da jeg er HELT grøn i det her ?

MVH
Jane (igen, igen

Fra : Per Rasmussen

Dato : 07-03-05 19:43

Jane K. wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> [...]
> www.amager-motocrossklub.dk
>
> Hvad ville I anbefale mig at bruge til dette ? jeg har adgang til følgende:

Det du henviser til er (gys) lavet i excel, personligt ville jeg lave det i
ASP, MySQL database (eller Acces) og lave et tabeldesign i CSS

PerR

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Preben Andersen

Dato : 08-03-05 07:04

"Jane K." <kneis@cool.dk> wrote in message
> [...]
>
> bare til klubben på Amager
> www.amager-motocrossklub.dk
>
> Hvad ville I anbefale mig at bruge til dette ? jeg har adgang til

Du kan bare lave en helt almindelig tabel og så style den med CSS. Her er et
eksempel på en ganske simpel tabel:

http://www.danflex-totalbyg.dk/referencer.htm

Din side, www.amager-motocrossklub.dk ser i øvrigt ikke godt ud i Firefox,
og så validerer den ikke.

mvh
Preben

Fra : jopa

Dato : 08-03-05 12:35

Preben Andersen skriblede bla:

> Din side, www.amager-motocrossklub.dk ser i øvrigt ikke godt ud i
> Firefox,

Ej heller i IE 6.

--

Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Jane K.

Dato : 11-03-05 19:00

Hej Jopa

hmmmmm det lyder ikke godt, havde du måske et links
for man kunne downloade IE6 ? så må jeg jo heller tjekke den også.

MVH
Jane

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 12-03-05 15:23

Jane K. wrote:

> hmmmmm det lyder ikke godt, havde du måske et links
> for man kunne downloade IE6 ? så må jeg jo heller tjekke den også.

http://www.microsoft.com/windows/ie/

Erik Ginnerskov
http://frip.dk/ginnerskov