hvordan får jeg mere skub i C&C Generals Z~
Fra : J.F.K

Dato : 07-03-05 17:16

Jeg har spillet C&C i mange år, og er glad for genren.

Jeg har Command & Conquer - Generals plus Command & Conquer - Generals Zero
Hour.
Når jeg spiller skirmish, så er der stor forskel på hvor flydende grafikken
kører. Nogle gange kører det fint og andre gange kører meget langsomt.
Nu er jeg så småt begyndt at være irriteret, over at spillet til tider
hakker i det.
Det skal lige siges at styresystemet er frisk installeret, og C&C Generals
lige så

Vil det hjælpe at gå over til raid, og hvis ja, skal det så være disken til
styre system eller disken til spillet?
Skal jeg evt. lave om på swapfil?

Mit system er:
Bundkort: Asus P4C800 Deluxe
CPU: Pentium 4 Northwood-C 3.0GHz FSB 800MHz
Ram: 2 x DDR-SDRAM PC3500 Kingston HyperX 512MB CL2
Grafokkort: Connect3D 128MB DDR Radeon 9800pro
Harddisk: 1 x Western Digital SATA (Raptor) 74GB 10000rpm 8MB Cache
Harddisk: 2 x Western Digital SATA 250GB 7200rpm 8MB Cache
Antec TruePower 430

Jeg mener jo selv at systemet sagtens burde kunne køre dette spil perfekt!

mvh. John

Fra : Anders Matthiessen

Dato : 07-03-05 17:50

J.F.K wrote:

> Jeg mener jo selv at systemet sagtens burde kunne køre dette spil perfekt!

Uden problemer, men det kommer jo an på hvordan spillets indstillinger
er sat. Hvis man spiller 100000*80000, ja så er der nok ikke mange PCer
som kan følge med

Så, hvad har du sat spillets indstillinger til ?

Og tjek om du har unødvendige processes kørende, evt kør et
antispy/adware program

/Anders

Fra : J.F.K

Dato : 07-03-05 23:00

> [...]
> som kan følge med
>
> Så, hvad har du sat spillets indstillinger til ?
>
> Og tjek om du har unødvendige processes kørende, evt kør et

Jeg kører i 1280x920 og så er alle indstillingerne under custom på nær 1
enabled. Det har nu aldrig givet problemer hvis der kun er 2 spillere, men
hvis der er 4 eller flere så begynder det at virke stresset.
I baggrunden kører Norton internet security pro 2004

Faktisk fandt jeg i dag ud af at EA-Games har udgivet patch v1.03 til
ZeroHour, den er kun en uge gammel... prøv den, der ligger også nye baner i.

John

Fra : ct

Dato : 09-03-05 09:03

> Faktisk fandt jeg i dag ud af at EA-Games har udgivet patch v1.03 til
> ZeroHour, den er kun en uge gammel... prøv den, der ligger også nye baner
> i.

Yahoooooooo !! Så er der sku stadig liv i EA - sjovt at det skulle komme nu
efter et år uden opdateringer... Kan se at de har rettet en _del_ vigtige
bugs, bl.a. SCUD cheat ))))

ct

Fra : Diablo

Dato : 07-03-05 19:21

Jeg har også haft problemer med C&C, og for mig var det et problem med
grafikdriveren.

Prøv evt. at læse på deres hjemmeside, hvilke problemer der kunne være med
forskellige drivere.
Måske også prøv at installere et lidt ældre driver, omkring samme tidspunkt
som spillet er udgivet på,
det burde hjælpe....

/Diablo

Fra : I klemme...

Dato : 10-03-05 19:56

"Diablo" <dk@dk.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> forskellige drivere.
> Måske også prøv at installere et lidt ældre driver, omkring samme

Jeg kunne bare godt tænke mig at vide, hvordan man får den forpu.... Zero
Hour installeret???

Min kone har prøvet i et år nu, uden held. Noget ballade med en eller ande
åndsvag languagefil, som installationen påstår at den ikke kan finde. Har
både været i kontakt me EA games og kigget alle mulige andre steder..

Nogen gode bud, der virkelig ville kunne få mig i kridthuset hos konen?

Peter

Fra : Martin

Dato : 12-03-05 00:03

Min kone har prøvet i et år nu, uden held. Noget ballade med en eller ande
åndsvag languagefil, som installationen påstår at den ikke kan finde.

Hej - det ku lyde som om dine "regional settings" står forkert ift spillet.
Hvis dit spil er købt fx i US så skal dine indstillinger for "regional
settings" være US....

Mvh Martin Franch