Brothers in Arms..
Fra : Mikael Schøler

Dato : 07-03-05 12:50

Naaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiii

Fik denne mail:

Subj: Brothers in Arms (PC Spil) er udgået

Hej Mikael Schøler

Titlen er desværre udgået fra vores distributør. Vi er derfor nødsaget
til at slette ordren fra din bestilling.

Denne mail er automatisk udsendt fra vores IT system. Hvis du ønsker
personlig kontakt er du altid velkommen til at ringe til vores butik i
Århus på 86201310 eller sende en mail til service@softxchange.dk.

Med venlig hilsen
www.softxchange.dk

*hulk støn* Og nu hvor jeg HAR betalt for det.. :(

Mikael

Fra : Ivan [7100]

Dato : 07-03-05 13:02

> *hulk støn* Og nu hvor jeg HAR betalt for det.. :(

Jammen hov!

Hvis du har betalt med dan/visakort må de ikke trække penge fra din konto,
før varen afgår fra deres lager! Måske man skulle gøre PBS opmærksom på
sådan en lille svinestreg???

Fra : Mikael Schøler

Dato : 07-03-05 13:11

Ivan [7100] wrote:

> [...]
> før varen afgår fra deres lager! Måske man skulle gøre PBS opmærksom på

Har ikke betalt med dan/visakort men ved bankoverførsel. Jeg har sendt
dem en mail for at høre hvordan og hvorledes. Alternativt kan jeg jo
"bare" købe et andet spil..

Fra : Mads Bahrt

Dato : 07-03-05 13:26

Mikael Schøler wrote:

> [...]
>
> Med venlig hilsen
> www.softxchange.dk
>
> *hulk støn* Og nu hvor jeg HAR betalt for det.. :(

http://shop.boomtown.net/da_dk/shop/view.product.php?id=40054061091
kan du vidst stadig købe det.

MVH
Mads Bahrt

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 07-03-05 17:38

"Mads Bahrt" <mads_bahrt@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> På http://shop.boomtown.net/da_dk/shop/view.product.php?id=40054061091 kan
> du vidst stadig købe det.

Forudbestille det :)

/Kenneth Iversen

Fra : Mikael Schøler

Dato : 07-03-05 19:23

Kenneth Iversen wrote:
> "Mads Bahrt" <mads_bahrt@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Forudbestille det :)
>
> /Kenneth Iversen
Det var netop det jeg gjorde.. Så det er ikke altid det smarteste.. Nu
aner jeg jo ikke ligesom hvornår jeg får det spil...

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 07-03-05 19:58

"Mikael Schøler" <mik_s@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Det var netop det jeg gjorde.. Så det er ikke altid det smarteste.. Nu
> aner jeg jo ikke ligesom hvornår jeg får det spil...

Det var en kommentar til Mads mail. Ang. at købe det.
Spillet er ikke udkommet endnu. Det kommer d. 18.

/Kenneth Iversen

Fra : Mikael Schøler

Dato : 07-03-05 20:10

Kenneth Iversen wrote:
> "Mikael Schøler" <mik_s@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Det var en kommentar til Mads mail. Ang. at købe det.
> Spillet er ikke udkommet endnu. Det kommer d. 18.
>
> /Kenneth Iversen

Ah ja.. nu så jeg det.. Sorry.. :=) Jeg tænkte bare jeg ville kommentere
at jeg selv forudbestilte det.. uden held.. Frustrationspost.. :)

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 08-03-05 18:33

> Ah ja.. nu så jeg det.. Sorry.. :=) Jeg tænkte bare jeg ville kommentere
> at jeg selv forudbestilte det.. uden held.. Frustrationspost.. :)

Det er ok.

Jeg forstår dog ikke lige den mail du har fået. Man skulle næsten tro deres
importør har gjort noget mod det firma det udkommer igennem :)

/Kenneth Iversen

Fra : Mikael Schøler

Dato : 08-03-05 19:45

Kenneth Iversen wrote:
> [...]
>
> Jeg forstår dog ikke lige den mail du har fået. Man skulle næsten tro deres
> importør har gjort noget mod det firma det udkommer igennem :)

Jeg forstår den heller ikke lige. Jeg havde forventet et svar fra
Softxchange i dag, men har intet modtaget. Jeg ringer til dem i morgen
og hører nærmere..

Mikael

Fra : Per Nielsen

Dato : 07-03-05 13:30

Mikael Schøler wrote:
> [...]
>
> Titlen er desværre udgået fra vores distributør. Vi er derfor nødsaget
> til at slette ordren fra din bestilling.

Så burde de da få opdateret deres sider:

http://tinyurl.com/5ddcx

Men OK. Så ved jeg da ihvertfald at det ikke skal bestilles hos Softxchange.
Og jeg kender et par stykker der også lige skal have det at vide Hvorfor
den skulle være udgået, kan jeg da heller ikke rigtigt forstå. Det har jeg
ikke læst om nogen andre steder.

Hvis nogen har mod på det kan det bestilles billigere i England. Jeg har før
købt hos http://sendit.com , ingen problemer i det. BiA sender de for 19,49£
inkl. forsendelse. De tager VISA. Det svarer i skrivende stund til ca.
211,-. Så der er da lidt over en 100-lap at spare. Bagdelen er så at der går
ca. 3-5 dage mere inden det når frem, i forhold til at købe det herhjemme.

http://sendit.com/game/item/6000000000969

Fra : Mikael Schøler

Dato : 09-03-05 10:59

Mikael Schøler wrote:
> [...]
>
> Med venlig hilsen
> www.softxchange.dk
>
> *hulk støn* Og nu hvor jeg HAR betalt for det.. :(

Aaaaaah et opkald til Softxchange løste alle problemer.

Det viser sig at de har lidt problemer med deres mailservice - den har
det åbenbart med at sende ud til en masse i tilfældig orden..

Jeg blev lovet at jeg skam nok skal få mit spil..

*glad mand igen*

Mikael