Pearl Bridge
Fra : Mikael Flensborg

Dato : 07-03-05 12:52

Hej

Er der nogen der tilfældigvis ved som der findes nogen tools/klasser som
kan hjælpe med at integrere pearl ind i java andet end et system kald
(gerne lidt mere integreret).. Synes ikke lige jeg kunne finde noget
spændende med Google..

PFT

Mikael

Fra : Mads Bahrt

Dato : 07-03-05 13:23

Mikael Flensborg wrote:

> [...]
> kan hjælpe med at integrere pearl ind i java andet end et system kald
> (gerne lidt mere integreret).. Synes ikke lige jeg kunne finde noget

Grunden til at google ikke gider hjælpe dig er nok at det staves perl.
Bortset fra det kan jeg desværre ikke hjælpe.

MVH
Mads

Fra : Ian Johannesen

Dato : 07-03-05 15:33

Mikael Flensborg wrote:
> [...]
> kan hjælpe med at integrere pearl ind i java andet end et system kald
> (gerne lidt mere integreret).. Synes ikke lige jeg kunne finde noget

Jeg mindes at være stødt på Java/Perl Lingo i en artikel engang. Om
projektet startede ud som opensource eller endte med at blive det kan
jeg ikke huske, men det var det sidst jeg læste om det.

Konceptet var at kunne snakke begge veje imellem sprogene. Så prøv at se
om google ikke hjælper dig, hvis du propper "Java/Perl Lingo" ind i den
og krydser dine fingre for at det projekt findes endnu.

--
Ian Johannesen
http://perlpimp.dk

Fra : Soren (News)

Dato : 08-03-05 08:50

Mikael Flensborg <mflensborg@geniematics.com> writes:

> [...]
> som kan hjælpe med at integrere pearl ind i java andet end et system
> kald (gerne lidt mere integreret).. Synes ikke lige jeg kunne finde

Proev at lure paa denne:
http://search.cpan.org/~gmpassos/PLJava-0.04/

Mvh, Soren