Daglig time rapportering
Fra : Ole_

Dato : 07-03-05 11:17

Hej nyhedsgrupper,

Jeg har et problem:

Vi har cirka 40 medarbejdere som snart selv skal indrapportere deres
arbejdstid dagligt,
til det har de 15 pc'er til rådighed (ca. 3 medarbejder pr. pc), jeg kan
ikke helt komme på
hvordan det skal gøres.
Vi har en excel skabelon hvor alle nødvendige data der skal indtastes er,
der er bare et par
forholdsregler der skal opfyldes.

1. Det skal kun være den enkelte medarbejder der kan se egne data.
2. Det skal være overskueligt for vores regnskabs afdeling, de skal kunne
tjekker dagligt om alle har indrapporteret på en nem måde.

Vi har følgende software til en eventuelt genial løsning, men er åbne for
andre ideer:

1. Office 2000 pakken.
2. Outlook 2000./Exchange 2000
3. Windows 2000 SBS
4. Et ikke helt færdig CMS intranet fra CMSimple.dk.

Så håber jeg bare der er en som har en god ide til en løsning.

Vh,
Ole

Fra : Lars Dam Kähler

Dato : 09-03-05 22:43

"Ole_" <dontmail@me.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 2. Outlook 2000./Exchange 2000
> 3. Windows 2000 SBS
> 4. Et ikke helt færdig CMS intranet fra CMSimple.dk.

Hej Ole.

Det lyder mest som en databaseopgave. Hvis det er Office 2000 Professionel,
I har installeret, skal du kigge på en løsning i Access.

M.v.h.

Lars Dam Kähler