Andet multimedie
bentjuul 3670
PhotoShop - grid print mv
Fra : LD

Dato : 07-03-05 10:53

Hej
de grid man kan placere over et foto i Photoshop, kan de ikke printes med ud
??

Jeg har ikke kunnet finde ud af det, men ville så selv placere streger efter
det placerede grid:
kunne ikke lave stregen i dot-type/prik-streg ?? (for at få så "let" et
gitter som muligt)
kunne ikke gentage/duplikere stregen i bestemt afstandsmål ?? (kunne
selvfølgelig placere dem manuelt)

Er man nødt til at placere fotoet i et andet program for at få dette grid
printet med ud?

vh Lene

Fra : Niels Boegh

Dato : 07-03-05 11:02

LD wrote:
> Hej
> de grid man kan placere over et foto i Photoshop, kan de ikke printes med ud
> ??

Hvis du kan nøjes med print i lav opløsning, kan du jo lave et
screenshot og printe det fra et layoutprogram.

Blot en tanke...

Niels

Fra : LD

Dato : 07-03-05 11:36

tak for svaret Niels.
Jeg kan lave gridet i et andet program, men det var nemmere at blive i eet
program.
Jeg har nu lavet et grid i et andet program og trækker så billedet derover
og printer derfra.

vh Lene

Fra : hcma

Dato : 07-03-05 12:46

"LD" <lendaa@daugaard.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> selvfølgelig placere dem manuelt)
>
> Er man nødt til at placere fotoet i et andet program for at få dette grid

du kunne jo lave et grid som pattern
http://www.good-tutorials.com/track/5460
og mange flere her:
http://www.good-tutorials.com/search.php?q=grid&submit.x=6&submit.y=7