Investeringsnetværk?
Fra : Soren_M

Dato : 07-03-05 09:59

Hej Gruppe,

Er der andre investeringsnetværk end DBAN (Danish Business Angels Network)
når det går på produktion af opfindelser og design?

Mvh.
Søren

Den har indtil videre sparet mig for at få 14687 spam-mails.
Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : N/A

Dato : 07-03-05 11:45

Fra : Ukendt

Dato : 07-03-05 11:45

> "Soren_M" <momsendesign(SPAMFILTER)@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Network)

> ->
>
> Forresten ved i hvor der er disse møder mellem investorer og iværksættere
> hvor der er disse Elevator pitches?
>
> Mvh.
> Søren

Ja du kan forsøge at kigge på CAT science park ved Risø i Roskilde. De har
også en hjemmeside hvor du kan læse mere om det: http://www.catscience.dk/
her beskriver de også deres inversteringspolitk.

Derudover er der http://www.vaekstfonden.dk der også investerer. Generelt så
hedder den slags selskaber du leder efter ventureselskaber og det kan måske
bringe dig lidt videre på eks google.

Held og lykke med det

PN