Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Q: Nyt 2D kort !! Er Matrox stadig med bla~
Fra : Bo Andersen

Dato : 06-03-05 21:49

I disse 3D-performance dage, ønsker jeg et kort det "bare" kan vise 2D
jaja, jeg skriver mails, og redigerer film og fotos, så skal have et der
kan
Vise DVD film uden problemer.
Have TV-out (composite)
VGA og DVI-udgang
AGP 4x-8x
Passivt kølet. (er_et_MUST)
prisklasse 700,- og nedefter. (gerne brugt/bytte)

Har nu et GF4 TI4200, men vil have et lydløst kort
og eftersom jeg ikke spiller mere......

Har kig på et Matrox G550
Andre gode anbefalinger med samme eller højere
kvalitet/ydelse som Matrox kortene ?

Venligst, Bo Andersen.

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Myt

Dato : 06-03-05 23:56

"Bo Andersen" <qwertydotcom@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> kvalitet/ydelse som Matrox kortene ?
>
> Venligst, Bo Andersen.

> Den har indtil videre sparet mig for at få 876 spam-mails.

Hvis du vitterligt mener du ikke skal spille 3D spil mere, så er dit valg
ganske udmærket. Jeg tror ikke der sker, eller kan ske mere på 2D delen, det
er 3D der tæller i dag. Men du går ikke galt i byen med dit valg.

Myt