ekstra ram i Powerbook
Fra : nina bundgaard

Dato : 25-05-01 17:36

Er der nogen der kan fortælle mig hvordan man sætter ekstra ram i en
Powerbook G3?
Jeg ved at jeg skal have tastaturet af, men derefter er jeg lidt på herrens
mark, da jeg ikke umiddelbart kan se ram'ene!

nina

Fra : Anders Jakobsen

Dato : 25-05-01 17:52

nina bundgaard skrev:

> [...]
> Jeg ved at jeg skal have tastaturet af, men derefter er jeg lidt på herrens
> mark, da jeg ikke umiddelbart kan se ram'ene!

Hvis det er den sidste af G3 powerbook´erne, så gemmer det sig nedenunder
det heat shield, der ligger "i midten" fra D til K tasten. Pil skruerne
FORSIGTIGT af med en magnetisk skruetrækker og så skulle det være logisk.
Jeg brugte en lille demo Quicktime film Apple har lavet om denne operation.
Jeg prøver lige at finde den frem...

Fra : Anders Jakobsen

Dato : 25-05-01 18:00

Anders Jakobsen skrev:

> [...]
> Jeg brugte en lille demo Quicktime film Apple har lavet om denne operation.

Kunne ikke finde quicktime filmen, men her er en god ikke-levende
beskrivelse:

http://til.info.apple.com/techinfo.nsf/artnum/n58582.

Anders

Fra : Jesper Møller-Fink