Hvad findes der af online spil ?
Fra : Ukendt

Dato : 06-03-05 21:01

Hejsa Alle

Hvad findes der af topic ?
Nu tænker jeg ikke på CS ol. men spil som The sims online, og det
amerikanerbil spil der var på et tidspunkt..
Altså spil hvor selve spillet er gratis, men det koster noget pr mdr eller
ligende at være med..

Fyr løs.. mangler noget at bruge en time på her og der...

IKKE rollespil, men mere strategi eller sims agtigt..

Mvh
Morten

Fra : Carsten

Dato : 07-03-05 01:56

Anarchy online, som downloades gratis og indtil 15/1-2006 er gratis at
spille.
(det er et rollespil hvor man er soldat, doktor eller andet og med
skill-levels og credits).
Download er dog på over 800 MB.

Hilsen Carsten

PS, men pas på, du kan gå hen og blive afhængig som jeg er blevet.

Fra : Carsten

Dato : 07-03-05 01:59

Link til Anarchy Online kommer her:
http://www.anarchy-online.com/free/ad_campaigns/freecampaign/

Hilsen Carsten

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 07-03-05 19:18

"Juel" <xSnAbElAstarchild.dk> skrev i meddelelsen:

> [...]
> pr mdr eller ligende at være med..
>
> IKKE rollespil, men mere strategi eller sims agtigt..

Hvad mener du med "rollespil"?
Fantasy-setting?
At handle ud fra rollens motivationer?
Skill-points, levels, nye evner ved højere levels?

Flere af/end ovenstående?

Prøv at kigge på Dark Throne
Det er ikke grafisk, men kan snuppe en time om dagen alligevel :)

/ Ostenfeldtsvej 8c 2 tv | you're doing, you're | ^ ^ \
\ 4700 Naestved, Denmark | not learning anything. | = @ = /
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Fra : Diablo

Dato : 07-03-05 19:23

Prøv denne hjemmeside, den er hovedkvarter for rigtig mange onlinespil

http://www.mmorpg.com

/Diablo

Fra : Ukendt

Dato : 07-03-05 20:38

Tak for jeres links og ideer..

Rollespil er sådan noget med at rende rundt og smle ting op og den slags..
er ikke lige mig..

Mvh
Morten

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 09-03-05 19:48

> Tak for jeres links og ideer..
>
> Rollespil er sådan noget med at rende rundt og smle ting op og den slags..
> er ikke lige mig..

Hmm... Det lyder nu mere som et platform-spil i mine ører...
Eller et FPS...
Eller Pacman, måske?

:p