news.sunsite.dk
Fra : Mikael Schøler

Dato : 06-03-05 18:54

Jeg anvender til daglig Sonofon's nyhedsserver, men den har været nede
siden den 3. i denne måned. Jeg fik så et tip om at jeg kunne anvende
Sunsite's gratis nyhedsserver.

Jeg fik mig tilmeldt og det virker også helt fint... men.. er der nogen
der ved om det er muligt at få tilmeldt en nyhedsgruppe som de ikke pt. har?

Det drejer sig om alt.games.champ-man som jeg har stor fornøjelse af
normalt, men den er bare ikke at finde imellem Sunsite's tilbudte grupper.

Jeg har surfet deres hjemmeside uden held..

Nogen der kan hjælpe lidt?

mvh
Mikael

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 06-03-05 19:38

Mikael Schøler skrev:
> Det drejer sig om alt.games.champ-man som jeg har stor fornøjelse af
> normalt, men den er bare ikke at finde imellem Sunsite's tilbudte grupper.

Hvis du har mod på det, kan du oprette en gratis konto hos
http://www.x-privat.org/ og finde den gruppe på deres server.

Mht oprettelse af grupper hos sunsite er jeg desværre blank.

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Lars Stokholm

Dato : 06-03-05 20:26

http://www.x-privat.org/informativa_en.php

> [...]

| that we pursue with them
|
| a. collection and conservation of your personal personal data to
| the aim of the supply of the service and in order to supply
| to the Judicial authoritythe demanded information;
| b. elaboration of your personal data in order to define your
| profile trades;
| c. Use of your profile trades from X-Privat.org and
| Mynewsgate.net for marketing purpose and own advertisement of
| X-Privat.org and Mynewsgate.net;
| d. Use of your profile trades from X-Privat.org and
| Mynewsgate.net for marketing purpose and advertisement of

Det lyder lidt skummelt.

Fra : Carl Drud

Dato : 06-03-05 19:46

Mikael Schøler wrote:

> [...]
> normalt, men den er bare ikke at finde imellem Sunsite's tilbudte grupper.
>
> Jeg har surfet deres hjemmeside uden held..

Du kan prøve at sende en mail til: staff@sunsite.dk og spørge om det er
muligt at få gruppen tilføjet.

Carl

Fra : Mikael Schøler

Dato : 06-03-05 20:41

Carl Drud wrote:

> Du kan prøve at sende en mail til: staff@sunsite.dk og spørge om det er
> muligt at få gruppen tilføjet.

Aah ja.. god ide. Den havde jeg ikke lige tænkt på.

Mvh
Mikael

Fra : Martin Schultz

Dato : 08-03-05 09:44

Mikael Schøler <mik_s@tdcadsl.dk> skrev 2005-03-06:
> [...]
> normalt, men den er bare ikke at finde imellem Sunsite's tilbudte grupper.
>
> Jeg har surfet deres hjemmeside uden held..

Det kan du nok ikke, sunsite fører kun danske grupper.

med mindre andet er angivet.

Fra : Mikael Schøler

Dato : 08-03-05 10:16

Martin Schultz wrote:

> Det kan du nok ikke, sunsite fører kun danske grupper.

Hvilket iøvrigt ikke er sandt. Det vrimler med alt.* grupper. De er
såvidt jeg ved ikke danske.

Mikael

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 08-03-05 17:30

Mikael Schøler wrote:
> Hvilket iøvrigt ikke er sandt. Det vrimler med alt.* grupper. De er
> såvidt jeg ved ikke danske.

Hvis de hedder alt.dk.* - så er de danske - ellers ikke.

Men det er kun Sunsite, der kan svare på, om de vil tage den ønskede gruppe
med.

Jan

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk

Fra : Mikael Schøler

Dato : 08-03-05 18:28

Jan Vestergaard wrote:

> Hvis de hedder alt.dk.* - så er de danske - ellers ikke.
>
> Men det er kun Sunsite, der kan svare på, om de vil tage den ønskede gruppe
> med.
>
> Jan

Tror mig.. der er findes MASSER af alt.* grupper - især uden .dk.. Der
findes endda no.* grupper, så helt dansk er den ikke.

Jeg har sendt sunsite en mail, men har ikke hørt noget endnu.

Mikael

Fra : Lars Stokholm

Dato : 08-03-05 19:07

Mikael Schøler wrote:

> Tror mig.. der er findes MASSER af alt.* grupper - især uden .dk.. Der
> findes endda no.* grupper, så helt dansk er den ikke.

Nej, og den er da også relativt kendt og benyttet i udlandet. Den
har været nævnt flere gange i <news:alt.free.newsservers>.

Fra : Mikael Schøler

Dato : 08-03-05 19:46

Lars Stokholm wrote:

> Nej, og den er da også relativt kendt og benyttet i udlandet. Den
> har været nævnt flere gange i <news:alt.free.newsservers>.
Det var netop også det jeg hørte. Større firmaer i landet benytter sig
også af den, såvidt jeg har forstået.

Mikael

Fra : -USH-

Dato : 09-03-05 22:29

> Det kan du nok ikke, sunsite fører kun danske grupper.

Har brugt sunsite.dk længe, og det er rigtigt at de tidligere kun havde
danske grupper. Tror det er inden for det sidste års tid de er begyndt at få
udenlandske også. Der kommer stille og roligt nye grupper hver uge.

-Ulrik-

Fra : Mikael Schøler

Dato : 10-03-05 09:57

-USH- wrote:

> [...]
> danske grupper. Tror det er inden for det sidste års tid de er begyndt at få
> udenlandske også. Der kommer stille og roligt nye grupper hver uge.

Jeg er imponerert over hvor hurtig den er. Jeg har tidligere benyttet
mig TDC's i forbindelse med mit abn. og der kunne gå laaang tid før mine
indlæg dukkede op. På Sunsite's skal jeg lige gå væk fra gruuppen og
klikke på den igen og så er mit indlæg der.

Dejligt

Mikael

Fra : Carl Drud

Dato : 08-03-05 18:02

Jan Vestergaard wrote:

> Hvis de hedder alt.dk.* - så er de danske - ellers ikke.

Der grupper som:

alt.games.spy-vs-spy
alt.games.infocom.hitchhikers-guide-to-the-galaxy
alt.games.darkstone
alt.games.ffxi
alt.games.streetrod3

Carl

Fra : Carl Drud

Dato : 08-03-05 18:22

Jan Vestergaard wrote:

> Hvis de hedder alt.dk.* - så er de danske - ellers ikke.

Der er grupper som: