Leje af autocamper i Tyskland
Fra : Can

Dato : 06-03-05 16:44

Hej NG

Vi er nogle stykker der her til sommer planlægger at tage ud at rejse
sammen. Så vi kom vi til tale om at vi måske kunne leje en autocamper i
Tyskland - det skulle vist være noget billigere end at leje i DK.

Vores planer er så at tage rundt i Tyskland (evt. lande tæt ved den tyske
grænse, hvis vi skulle komme i nærheden af tilstødende lande).

Derfor vil vi gerne høre om der er nogen der har nogle erfaringer evt.
links, hvad prisen kunne tænkes at være i juli måned, samt om der er nogle
regler om alder eller andre ting vi skal være opmærksomme på.

Mvh
Thomas

Fra : Mogens L

Dato : 06-03-05 21:10

Her er en udlejer i Hamborg, som en af mine venner har gode erfaringer med.

http://www.caravaning-rent.com/

Mogens L

"live long and prosper"

Fra : Can

Dato : 07-03-05 22:22

Tak for svarene/linksene - de har hjulpet os godt på vej. Vihåber der er
nogen der har nogle flere ting at bidrage med - overrasker os lidt hvor
forholdsvis dyrt det er...

Mvh
Thomas