"FlatOut" duer ikke på mit grafigkort
Fra : mvama@hotmail.com

Dato : 06-03-05 13:59

"Har også prøvet i spil , men er ikke sikker på det var den rigtige gr".

(Nu prøver jeg en gang til , at spørge Jer)

Er ikke sikker på om det er den rigtige nb,gr,men jeg prøver , hvorfor kan
jeg ikke spille"FlatOut" spil på min pc.Jeg har en Compaq pentium 4-1,8Mhz.
med 512 ram OS XPpro grafig et low profil Geforce fx 5500,Når jeg starter
spillet op
kommer jeg igennem indledningen grafig etc.men lige så snart jeg trykker på
enter for , at få bilerne til at køre crasher spillet og blå skærm.Den
skriver noget med at jeg skal i bios og indstille , men det kan jeg ikke ,
den indstilling er der ikke.Den skriver også jeg kan genstarte , men det
hjælper ikke , alle andre spil er der ingen problemmer med selv Doom lll ?
Hvad kan grunden være.
MVH.jama

Fra : Karl Erik Nielsen

Dato : 06-03-05 14:59

Hvad står der på den blå skærm? - slå evt. automatisk genstart fra
så du kan nå og se hvad der står.

Fra : mvama@hotmail.com

Dato : 06-03-05 15:12

<mvama@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

> Hvad kan grunden være.
> MVH.jama
> "ps: jeg læste lige at skærmen(blå) skrev , at fgrafik filen
(nv4_disp.dll)var problemet men jeg har været oppe på Aopens hjemmeside og
hente driveren , og under søg på min pc fandt jeg den også ,så hvorfor lige
dette spil" mvh. jama

Fra : Henrik Sahl

Dato : 06-03-05 15:33

<mvama@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> den indstilling er der ikke.Den skriver også jeg kan genstarte , men det
> hjælper ikke , alle andre spil er der ingen problemmer med selv Doom lll

Der er kommet en patch til spillet, måske kan den løse problemet.

Mvh
Henrik

Fra : Sune Salminen

Dato : 06-03-05 15:35

mvama@hotmail.com wrote:
> [...]
> kan genstarte , men det hjælper ikke , alle andre spil er der ingen
> problemmer med selv Doom lll ? Hvad kan grunden være.

En kendt fejl der er blevet fixet. Jeg kunne heller ikke køre Flat Out
med nyeste driver da det kom ud, på mit 5900XT. Hent de nyeste drivere
til dit kort hos www.nvidia.com

-Sune

--
Nuke a gay vegan whale for christ!
My band: www.secondnature.dk

Fra : René Lønstrup

Dato : 06-03-05 16:16

Sune Salminen wrote:
> En kendt fejl der er blevet fixet. Jeg kunne heller ikke køre Flat Out
> med nyeste driver da det kom ud, på mit 5900XT.

Temmeligt ironisk er det jo så, at der dukker den lille animation op med
"nVidia - the way it's meant to be played", når man starter spillet
- Jeg har aldrig selv haft problemer med spillet med mit ATI kort..

> Hent de nyeste drivere til dit kort hos www.nvidia.com

Jeps, brormand havde også problemer med sit 6600GT, men efter opdatering
af driveren gik det straks bedre...

--
Mvh René Lønstrup
web: http://www.rel7star.dk?r=usenet

Fra : nonspam@mail.com

Dato : 07-03-05 11:30

"Sune Salminen" <salminen@monkeydoktor.dk> skrev i en meddelelse

> En kendt fejl der er blevet fixet. Jeg kunne heller ikke køre Flat Out
> med nyeste driver da det kom ud, på mit 5900XT. Hent de nyeste drivere
> [...]
Ja men hvor downloader jeg driveren fra, eller rettersagt jeg kan ikke finde
min hos www.nvidia.com !!Der er det kun til Geforce fx over 5500 "Added
support for GeForce 6600, GeForce 6600 GT, and GeForce 6200" der er
driver til,jeg kan ikke finde til mit kort "geforce fx 5500 lowprofil" Men
hos AOpen,hvor kortet er fra er der driver,men dem har jeg hentet,men som
sagt de hjalp ikke,hos www.Navidia.com kanjeg ikke se mit kort.
Håber en kan gi mig linket.

MVH.jama

Fra : Sune Salminen

Dato : 07-03-05 12:43

nonspam@mail.com wrote:

[Nvidia Forceware driver]

> [...]
> over 5500 "Added support for GeForce 6600, GeForce 6600 GT, and
> GeForce 6200" der er driver til,jeg kan ikke finde til mit kort

Du læser noget ind i det som der ikke står.
"added" betyder "tilføjet". Driveren understøtter alle Geforce kort,
også dit.

-Sune

Fra : mvama@hotmail.com

Dato : 07-03-05 14:20

> nonspam@mail.com wrote:
>
> [Nvidia Forceware driver]

> Du læser noget ind i det som der ikke står.
> "added" betyder "tilføjet". Driveren understøtter alle Geforce kort,
> også dit.
>
> -Sune
> Jeg siger mange tak for hjælpen jeg var ikke klar over den understøtede
alle GeForce FX kort
MVH.jama> --

Fra : mvama@hotmail.com

Dato : 07-03-05 15:26

<mvama@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Sune Salminen" <salminen@monkeydoktor.dk> skrev i en meddelelse

> alle GeForce FX kort
> MVH.jama> --

vedbliver at få blå skærm når jeg starter spillet op jeg når lige ,at komme
så langt som til at trykke på enter for at starte bilerne, så går skærmen i
crash og kommer i blåt med følgende tekst.Driveren nv4_displ.dll er der fejl
ved.Softwaren install.påny (caching eller afskykning indstilles i Bios til
defult) og helt nede kommer en lang code CXE64800000000-0X000000 etc.med
flere 00,hvor i Bios skal der insstilles.Jeg opgir dette spil snart
MVH.jama

Fra : Henrik Sahl

Dato : 07-03-05 15:58

> [...]
> etc.med
> flere 00,hvor i Bios skal der insstilles.Jeg opgir dette spil snart

Har du patched spillet ? For det lyder som om det er de samme problemer der
står noget om her ->
http://www.flatoutgame.com/forum/forum_posts.asp?TID=495&PN=1&TPN=1

- Blue screen / crashes (as far as these can be reproduced)
- Incompability with certain Nvidia Forceware driver version

Mvh
Henrik

Fra : nonspam@mail.com

Dato : 07-03-05 15:16

> [...]
> My band: www.secondnature.dk
> [Remove the monkey to send mail]
>
> Nu fandt jeg en driver der duede oppe på spillets hjemmeside en beta
version.
Mange tak for alle jeres svar.
mvh.jama