A Scanner Darkly-trailer (Keanu Reeves)
Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 06-03-05 10:26

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 06-03-05 11:56

Søren Kjeldsen wrote:
> Jeg synes den ser ret interessant ud.

Det ser ud til at 2005 bliver det år hvor amerikanske film begynder at tage
tegnefilm og serier seriøst.

Glæder mig meget til både denne og til Sin City.

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Per Vadmand

Dato : 06-03-05 17:06

"Lars Hoffmann" <lars@intercambiodvd.com> wrote in message

> Det ser ud til at 2005 bliver det år hvor amerikanske film begynder at
> tage tegnefilm og serier seriøst.

A Scanner Darkly er mig bekendt hverken en tegnefilm eller en serie, men en
roman ag Philip K. Dick, så jeg forstår ikke rigtigt relevansen af dit
udsagn.

Per V.

Fra : Anders Thorsen Holm

Dato : 06-03-05 17:39

"Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> wrote:

> A Scanner Darkly er mig bekendt hverken en tegnefilm eller en
> serie, men en roman ag Philip K. Dick, så jeg forstår ikke rigtigt
> relevansen af dit udsagn.

Prøv at se traileren.

--
Anders Thorsen Holm | http://www.thorsenholm.dk
»Based on the sheer number of panty shots in anime, my wife has deduced

Fra : Jonas Gaarde

Dato : 06-03-05 19:27

> [...]
> en roman ag Philip K. Dick, så jeg forstår ikke rigtigt relevansen af dit

Den står da også på min hylde, så du har skam ret, men var der ikke noget
med at den blev lavet til tegneserie på et tidspunkt (eller graphic novel,
som det hedder blandt folk der skammer sig over at kunne lide tegneserier)?
Det kunne evt. forklare Sørens udsagn.
--
Jonas

My DVD's: http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Jonasgaarde

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 06-03-05 19:43

> [...]
> med at den blev lavet til tegneserie på et tidspunkt (eller graphic novel,
> som det hedder blandt folk der skammer sig over at kunne lide

Hov hov... Hold mig udenfor, du! I'm just the messenger... Det var Lars, der
kom med tegneserie-proklamationen (hmm... et ord? Hvis ikke er det mit
selvopfundne).

Fra : Jonas Gaarde

Dato : 06-03-05 22:35

"Søren Kjeldsen" <lordseverin@tele2adsl.dkREMOVETHIS> skrev i en meddelelse

> Hov hov... Hold mig udenfor, du! I'm just the messenger... Det var Lars,
> der kom med tegneserie-proklamationen (hmm... et ord? Hvis ikke er det mit
> selvopfundne).

Ups! My bad...

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 06-03-05 19:46

Per Vadmand wrote:

> A Scanner Darkly er mig bekendt hverken en tegnefilm....

Der tager du dog fejl. Se traileren.

Fra : Per Vadmand

Dato : 06-03-05 21:59

> Der tager du dog fejl. Se traileren.

Bliver Hamlet til en tegnefilm, fordi en eller anden har lavet en
tegneserieudgave af den? A Scanner Darkly er en roman af Philip K. Dick.

Per V.

Fra : Stefan Holm

Dato : 06-03-05 22:11

"Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> writes:

> Bliver Hamlet til en tegnefilm, fordi en eller anden har lavet en
> tegneserieudgave af den?

Nej, men hvis de laver en tegnefilmudgave, bliver den til en
tegnefilm, og det vil faktisk være relevant at omtale den (altså
filmen, ikke skuespillet) som sådan.

--
Stefan Holm
"Thank you for not climbing on the lobster."

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 06-03-05 22:22

Per Vadmand wrote:
> A Scanner Darkly er en roman af Philip K. Dick.

Ja det er det /også/.

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 06-03-05 22:24

Per Vadmand wrote: