Hvad skal man købe?
Fra : Carsten Pedersen

Dato : 06-03-05 08:45

Hej,

Jeg sidder med en Intel 1,8 GHz og et Geforce 2 mx/440
Jeg vil gerne købe et nyt grafikkort, men har ikke fuldt med i
udviklingen.
Hvad køber man idag hvis max. prisen er omkring 500,-??

Carsten Pedersen

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Villy Jensen

Dato : 06-03-05 10:27

> Jeg sidder med en Intel 1,8 GHz og et Geforce 2 mx/440
> Jeg vil gerne købe et nyt grafikkort, men har ikke fuldt med i
> udviklingen.
> Hvad køber man idag hvis max. prisen er omkring 500,-??

Hvis det er et Geforce 2 MX 400:
Sats på et GeForce 5200 kort

Hvis det er et Geforce 4 MX 440:
... med maks på 500, er der ikke meget at hente ...
(Køb evt. et brugt Geforce TI 4200 til 3-500,- )

Check op med:
http://graphics.tomshardware.com/graphic/20020418/vgacharts-01.html
http://graphics.tomshardware.com/graphic/20030714/index.html

Mvh Villy
http://hjem.get2net.dk/villy

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 06-03-05 13:05

> Hvis det er et Geforce 2 MX 400:
> Sats på et GeForce 5200 kort
>
> Hvis det er et Geforce 4 MX 440:
> .. med maks på 500, er der ikke meget at hente ...
> (Køb evt. et brugt Geforce TI 4200 til 3-500,- )

Et FX5200 er sgu ikke pengene værd IMHO.

køb dette - radeon 9600 pro til 699 kr

eller dette - radeon 9600 til 639 kr

De yder næsten dobbelt så godt som et FX5200

kig evt. på
http://graphics.tomshardware.com/graphic/20041004/vga_charts-04.html#3dmark_2003