Andet multimedie
bentjuul 3670
Photoshop Elements 2 og ScanGear CS 8.2.5X~
Fra : Jens Vesterdahl

Dato : 06-03-05 01:37

Hej.

Jeg har et problem med Photoshop Elements 2 og Canons ScanGear 8.2.5X
plugin til min scanner. Det foregår på MacOS 10.3.7.

Efter installation af plugin'en får jeg med jævne mellemrum en pop-up
fra PE2, hvor der står:
"Could not complete your request because the file is locked. Use the
'Get Info' command in the Finder to unlock the file."

Fejlmeddelelsen kommer uanset om jeg har åbnet et billede i PE2 eller ej.

Jeg har ledt og ledt i Finder efter en "locked" fil, men uden held.
Fjerner jeg ScanGear fra plugin mappen, kommer fejlen ikke.

Er der nogen, der kender en kur mod dette?

Venlig hilsen
Jens Vesterdahl

Fra : Morten Lind

Dato : 06-03-05 07:54

Jens Vesterdahl <j_e_n_s@r_e_m_i_s_e_n.d_k> wrote:

> 8.2.5X

Hvad er det for en scanner? Brug scangear 8.1X istedet?
M.

Fra : Jens Vesterdahl

Dato : 06-03-05 15:03

In article
<1gszsk9.1xko70l11m4rjjN%fornavnogefternavn@machintoshUDENHINTOSH.com>,
fornavnogefternavn@machintoshUDENHINTOSH.com (Morten Lind) wrote:

> Hvad er det for en scanner? Brug scangear 8.1X istedet?
> M.

CanoScan 9900F
Duer 8.1X til den?

Mvh
Jens

Fra : Morten Lind

Dato : 06-03-05 15:41

Jens Vesterdahl <j_e_n_s@r_e_m_i_s_e_n.d_k> wrote:

> CanoScan 9900F
> Duer 8.1X til den?
>
> Mvh
> Jens

OK - fed scanner Jeg véd ikke om den duer, men der sker jo intet ved
at prøve - skal jeg sende den? Den fylder 1,5MB
M.

Fra : Jens Vesterdahl

Dato : 06-03-05 18:06

In article
<1gt0e6a.1iu8xeobghn7oN%fornavnogefternavn@machintoshUDENHINTOSH.com>,

> OK - fed scanner Jeg véd ikke om den duer, men der sker jo intet ved
> at prøve - skal jeg sende den? Den fylder 1,5MB

Du behøver ikke at sende den. Jeg har fundet den på
www.scanner-drivers.com. Der står godt nok at driveren er til 8000F
scanneren, så jeg tvivler, men som du selv siger, sker der jo ikke noget
ved at prøve.

Mvh
Jens

Fra : Morten Lind

Dato : 06-03-05 20:04

> [...]

> www.scanner-drivers.com. Der står godt nok at driveren er til 8000F
> scanneren, så jeg tvivler, men som du selv siger, sker der jo ikke noget

Fint
M.