Tekst "slettes" når side vises i browser
Fra : Søren

Dato : 05-03-05 22:51

Hvordan kan det være at noget af den tekst der står i bunden (dreamweaver, i
tabel) bliver slettet når jeg viser den i browseren?

.....det sidste af programmeringen klippet:

<h4 style="margin-bottom:-20px">"Fremtiden"</h4>
han
traf det rigtige valg. Det bekræfter 11 og 13-taller i løbet af
uddannelsen
samt gode tilbagemeldinger fra kollegaer. </p>
style="margin-bottom:-20px;text-indent:2em;text-align=justify">Han
fortæller, at det
ikke er helt sikkert, at fremtiden for ham er lærerfaget, men nu
er
der taget hul på en ny og mere interessant tilværelse. "Jeg er ved
at
vågne op igen som menneske", slutter Henrik i sofaen. </p>

Det sidste: "Henrik i sofaen" kommer slet ikke med?

Søren

Fra : Christoffer

Dato : 05-03-05 22:58

"Søren" <mail@sorennellemann.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> vågne op igen som menneske", slutter Henrik i sofaen. </p>
>
> Det sidste: "Henrik i sofaen" kommer slet ikke med?

Har du angivet en højde på din td?

Fra : Søren

Dato : 05-03-05 23:31

Christoffer skrev:

> Har du angivet en højde på din td?

For at gøre give mig større overblik over hvad det er der sker, oprettede
jeg en simpel tabel med kun en række og en kolonne.

Samme problem. I browseren mangler "vågne op igen som menneske, slutter bla
bla.."

Jeg er ny mht. programmering, så jeg plejer bare at bruge den grafiske flade
og "trække" i tabellen hvis den skal gøres større. Så jeg er ikke helt med
på det du mener med td?

nedenunder er hele programmeringen.

Søren

**************

<h4 style="margin-bottom:0">"Klarsyn"</h4>
skifte
livsbane kom ikke fra den ene dag til den anden. Men han husker
specielt
én dag, hvor det pludselig stod soleklart, at jobbet som
buschauffør
skulle have en ende. "Gud havde sat mig på langtidsparkering i
bussen",
som han siger. Henrik tror på, at de store linier i en persons liv
ligger
fast. At der er en grund til, at tingene sker - og nu var det på
tide,
han kom videre. Henrik arbejdede som ufaglært lærer i to år, men
da
arbejdspladsen Skjern Kristne Friskole ønskede uddannede lærere på
lang
sigt, måtte han stoppe. At begynde p&aring; læreruddannelsen
l&aring;
nu ligefor, men det bet&oslash;d at Henrik måtte springe ud i det
usikre.
Han har arvet sin faders stædighed og overlevelsesinstinkt og
blandt
andet derfor har Henrik aldrig anset det for nødvendigt med en
uddannelse
efter gymnasiet. Et standpunkt der nu måtte revideres. </p>
<h4 style="margin-bottom:0">"De rationelle overvejelser"</h4>
Henrik
mange rationelle bekymringer med hensyn til uddannelsens krav og
familiens
økonomi. Han beskriver, at han var hunderæd for at starte på
uddannelsen.
Kunne familien klare, at han kom på SU? Var p&aelig;ren i orden
til
at klare uddannelsen? En udmelding fra en person i familien betød
meget,
husker han: "Hvis du knækker nakken, samler vi dig op!". </p>

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 06-03-05 00:15

Søren wrote:

> nedenunder er hele programmeringen.

Det ville være at foretrække, hvis du lagde siden ud på nettet og gav et
link til den. Så er det meget lettere at hjælpe.

Erik Ginnerskov
http://frip.dk/ginnerskov

Fra : Søren

Dato : 06-03-05 00:43

Erik Ginnerskov skrev:

> Det ville være at foretrække, hvis du lagde siden ud på nettet og gav et
> link til den. Så er det meget lettere at hjælpe.

God idé:

http://www.sorennellemann.dk/djh/artikler/kjeldsen.htm

Der er nogle andre rettelser der mangler, men dem har jeg styr på - det er
som nævnt den manglende afslutning i sidste afsnit jeg ikke har styr på

Søren

Fra : Kurt Kristensen

Dato : 06-03-05 00:46

Søren wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:

> [...]
> jeg en simpel tabel med kun en række og en kolonne.
>
> Samme problem. I browseren mangler "vågne op igen som menneske, slutter bla

Hvis du fjerner "-" i style="marginbody:-20px;te...... i den sidste stykke, så
løses dit problem. (altså det stykke, der er herunder).

MVH
Kurt Kristensen

> [...]
> "Jeg
> er ved at vågne op igen som menneske", slutter Henrik i sofaen.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Kurt Kristensen

Dato : 06-03-05 01:07

Kurt Kristensen wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:

> Hvis du fjerner "-" i style="marginbody:-20px;te...... i den sidste stykke,

> løses dit problem. (altså det stykke, der er herunder).
>
> MVH
> Kurt Kristensen

Jeg mener selvfølgelig i style="margin-bottom:-20px;.....

MVH og godnat
Kurt Kristensen

Fra : Søren

Dato : 06-03-05 02:12

Kurt Kristensen skrev:

> så

> Jeg mener selvfølgelig i style="margin-bottom:-20px;.....
>
> MVH og godnat
> Kurt Kristensen

Tak!