"skema" på hjemmeside
Fra : Erling Nielsen

Dato : 05-03-05 17:29

Hejsa.
Er der nogen der ved hvordan man laver f.eks. et spørgeskema på sin
hjemmeside, hvor man kan skrive oplysninger og sende direkte til modtager.
Har selv lavet en hjemmeside, men ville gerne ha' lagt et spørgeskema ind.
www.eahn.dk

PS! Jeg kender kun lidt til html koder.

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 05-03-05 17:44

Erling Nielsen wrote:

> Er der nogen der ved hvordan man laver f.eks. et spørgeskema på sin
> hjemmeside, hvor man kan skrive oplysninger og sende direkte til
> modtager.

Du skal have lavet dig en mail-formular, hvor du så definerer de
spørgefelter, du skal bruge:

http://hjemmesideskolen.dk/html/formular.asp
http://hjemmesideskolen.dk/scripts/mailform.asp

Erik Ginnerskov
http://frip.dk/ginnerskov

Fra : Erling Nielsen

Dato : 05-03-05 18:12

Mange tak, så vi jeg prøve om jeg kan finde ud af det