Fly rejse rundt i Europa
Fra : Peter Jensen

Dato : 05-03-05 16:14

Hej,

Jeg søger en hjemmeside hvor jeg kan finde priser på fly billetter udenfor
Danmark. Jeg skal bestille en billet fra Malaga til en stor by i Europa,
eks. Rom, Paris, Amsterdam eller...............og derfra nogle da senere til
København. Billetten fra København til Malaga har jeg styr på. Skal 14 dage
på sommerferie i Juli, den ene uge i Malaga, derefter ??

Hvem kan hjælpe, gerne med et link. TAK

Fra : Ukendt

Dato : 10-03-05 23:04

Hvad med Air Berlin? Lavprisselskab, inkl afg fra Malaga til Wien, London,
Berlin etc, www.airberlin.com . www.Ryanair.com flyver vist også fra
Sydspanien til forskellige destinationer