Fletning med billeder
Fra : Dave Fort Thompsen

Dato : 05-03-05 15:34

Hej Gruppe,

Jeg bruger INCLUDEPICTURE feltet i forbindelse med brevfletning.
Jeg opretter det første INCLUDEPICTURE felt manuelt:
INCLUDEPICTURE "p1.jpg"

Derefter kopierer (Copy/Paste) og retter så jeg får et felt nummer 2
INCLUDEPICTURE "p2.jpg"

Når jeg siger alt/F9 så kommer billedet p1.jpg 2 gange. Jeg er nødt til
at åbne "Edit Field..." menuen og blot klikke OK for at få billede
p2.jpg frem.

Det er som om min manuelle editering af filnavnet ikke
opfattes af INCLUDEPICTURE.

Hvad sker der ??

Fra : Jan Kronsell

Dato : 05-03-05 19:34

"Dave Fort Thompsen" <dft@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> p2.jpg frem.
>
> Det er som om min manuelle editering af filnavnet ikke

Prøv at trykke Ctrl+a og så F9, når du har trykket Alt+F9. Hvis det også
løser problemet er det fordi dit felt ikke bliver opdateretr efter
rettelsen.

Jan

Fra : Dave Fort Thompsen

Dato : 06-03-05 02:00

"Jan Kronsell" <kronsell(removebeforesend)@adslhome.dk> wrote in

> Prøv at trykke Ctrl+a og så F9, når du har trykket Alt+F9. Hvis det også
> løser problemet er det fordi dit felt ikke bliver opdateretr efter
> rettelsen.
>
> Jan

Hej Jan,

Ctrl/A og F9 løste problemet.