Lidt at tænke over...
Fra : Jensen

Dato : 05-03-05 13:41

Brug lige 3 min. til at læse den:

Lidt at tænke over...

Hvis vi reducerer menneskeheden til et lille sted med 100 indbyggere, og
tager hensyn til proportionerne, når det gælder alle mennesker og folkeslag
på jorden, så ville dette sted se således ud:

57 asiatere
21 europæere
14 amerikanere (nord og syd)
8 afrikanere
52 ville være kvinder
48 ville være mænd
70 ikke-hvide
30 hvide
70 ikke-kristne
30 kristne
89 heteroseksuelle
11 homoseksuelle
6 personer ville eje 59% af alle verdens rigdomme, og alle 6
-ville komme fra USA
80 ville ikke have et tilstrækkelig sted at bo
70 ville være analfabeter
50 ville være underernæret
1 ville dø
2 ville blive født
1 ville have en PC
1 ville have en akademisk uddannelse
Hvis man betragter verden ud fra dette perspektiv, bliver det klart for
enhver, at behovet for samhørighed, forståelse, accept og uddannelse er
stærkt.

Hvis du vågnede op i dag og var frisk, altså ikke syg - så er du heldigere
end 1 million mennesker, som ikke vil overleve den næste uge.

Hvis du aldrig har oplevet krig, eller ensomheden i fangenskab, totur eller
sult - så er du heldigere end 500 millioner mennesker i verden.

Hvis du kan gå i kirke uden at være bange for at blive truet, at man
arresterer dig eller dræber dig - da er du heldigere end 3 milliarder
mennesker i verden.

Hvis du har mad i køleskabet, har klæder på kroppen, tag over hovedet og en
seng at sove i - da er du rigere end 75% af verdens befolkning.

Hvis du har en konto i banken, lidt penge i lommen eller lidt småpenge i en
lille æske - da tilhører du en velhavende gruppe på 8 % af
verdensbefolkningen.

Hvis du læser denne mail, så er du dobbelt velsignet, for da....

1. er der én som har tænkt på dig og

2. du tilhører ikke den gruppe af mennesker på 2 milliarder som ikke kan
læse.
Og ... du har en PC!

En eller anden har en eller anden gang sagt:

Arbejd - som om du ikke trænger til penge

Elsk - som om ingen nogensinde har såret dig

Dans - som om ingen ville se på

Syng - som om ingen ville høre det

Lev - som om paradiset skulle være her på jorden

Det er den internationale venneuge. Send denne mail til alle som du kalder
dine venner og til andre hyggelige mennesker. Hvis du ikke sender den
videre, vil absolut ingenting ske.....

--
Hej fra oz5vib. Børge Højlund Jensen.
Se min Hjemmeside.

Fra : Difool

Dato : 05-03-05 13:57

"Jensen" <b-h-j@oncable.dk> wrote in message
> [...]
folkeslag
> på jorden, så ville dette sted se således ud:

Kære Børge,

Hvorfor kalder man så indvandrerne fra den tredje verden for "mindretal" og
"minoriteter"? De er jo os hvide, der er mindretallet. Jeg går ind for flere
rettigheder for mindretallet.

Kærlig hilsen fra Mikkel S. Kragh
http://www.nordiskisrael.dk

Fra : Jensen

Dato : 05-03-05 14:15

Det er vel et levn fra Koloni tiden

Fra : Andreas Falck

Dato : 05-03-05 15:10

I news:4229b0ca$0$288$edfadb0f@dread11.news.tele.dk skrev
Jensen følgende:

> Det er vel et levn fra Koloni tiden

Hvad er et levn fra kolonitiden?

Læs lidt på linket i min signatur!

Den rigtige anvendelse forøger risikoen for at graden af
misforståelser bliver væsentlig reduceret

Fra : Kevin Edelvang

Dato : 05-03-05 15:37

Difool wrote:

> Hvorfor kalder man så indvandrerne fra den tredje verden for
> "mindretal" og "minoriteter"?

Fordi det er de vitterlig på flere måder. I Danmark er de i mindretal også
rent indbyggermæssigt, i resten af verden er de i "mindretal" økonomisk,
socialt, uddannelsesmæssigt, frihedsmæssigt osv osv, som det jo også fremgik
af det oprindelige indlæg, som Børge har videresendt til denne gruppe.

> De er jo os hvide, der er mindretallet.

Aner jeg spor af racedifferentiering? I så fald må vi vist hellere stoppe
debatten.

> Jeg går ind for flere rettigheder for mindretallet.

Pudsigt, jeg går sjovt nok ind for lige rettigheder for alle.

Mvh
Kevin Edelvang

Fra : Difool

Dato : 05-03-05 16:28

"Kevin Edelvang" <virker@ikke.invalid> wrote in message

> [...]
> debatten.

> Pudsigt, jeg går sjovt nok ind for lige rettigheder for alle.

Kære Kevin,

Er du en mand-kvinde, en kristen-buddhist, en høj-lav, en rig-fattig, en
voksen-barn og ... en neger-hvid?

Det er de tobenede "ting" foran FNs bygning i New York, og det er modellen
for verden ifølge Babylon.

Ingen differentiering. Kun Babylon = forvirring, en stor pærevælling.

Fra : Kevin Edelvang

Dato : 05-03-05 16:33

Difool wrote:

> [...]
> modellen for verden ifølge Babylon.
>
> Ingen differentiering. Kun Babylon = forvirring, en stor pærevælling.

Jeg forstår overhovedet ikke, hvad du taler for.

Mvh
Kevin Edelvang

Fra : Difool

Dato : 05-03-05 16:55

> Jeg forstår overhovedet ikke, hvad du taler for.
>
> Mvh
> Kevin Edelvang

Kære Kevin,

Nu bruger jeg et billede:

"FNs målsætning for verden anno 2100. Efter sigende finansieret af Kirkernes
Verdensråd.

Kristne: 0%
Hedninger: 100%
Hvide: 0%
Farvede: 100%
Rige: 0%
Fattige: 100%
Hovedstad: Bruxelles
Nationalsang: "Internationale"

Man kan støtte denne målsætning ved at stemme "ja" til EU-forfatningen."

Fra : Kevin Edelvang

Dato : 05-03-05 17:05

Difool wrote:

> Nu bruger jeg et billede:
>
> "FNs målsætning for verden anno 2100. Efter sigende finansieret af
> Kirkernes Verdensråd.

Sikke noget sludder.

> Kristne: 0%
> Hedninger: 100%
> Hvide: 0%
> Farvede: 100%

Du synes at sætte underforstået lighedstegn mellem "farvede" (hvad det end
betyder) og alskens dårligdomme. Du ved vel godt, at langt hovedparten af
verdens kristne ikke har samme hudfarve som dig, ikke?

> Rige: 0%
> Fattige: 100%

Tendensen går den anden vej. Og hvorfor kan fattige ikke være kristne?

> Hovedstad: Bruxelles
> Nationalsang: "Internationale"

Tendensen går den anden vej. Kommunismen *har* haft sin tid.

> Man kan støtte denne målsætning ved at stemme "ja" til
> EU-forfatningen."

Sludder igen. Vi er i øvrigt så tæt på at være Off Topic, som det er muligt
uden at være det.

Hop hellere over i dk.politik, hvor de elsker at rakke ned på både "farvede"
og EU.

Mvh
Kevin Edelvang

Fra : Difool

Dato : 05-03-05 17:52

> Sikke noget sludder.
>
> Tendensen går den anden vej. Kommunismen *har* haft sin tid.
> Mvh
> Kevin Edelvang

Kære Kevin,

Her er endnu et billede:

"FNs næsten opnåede målsætning for Zimbabwe anno 2005, stærkt finansieret af
Kirkernes Verdensråd:

Kristne: 0%
Hedninger: 100%
Hvide: 0%
Sorte: 100%
Kommunister: 100%
Rige: 0,000001% (Mugabe selv)
Fattige: 99,99999%
AIDS: 50% (på vej mod 100%)

Alt dette har gennem alle årtierne været støttet af Kirkernes Verdensråd
under navnet "kristendom", selv om det Josef Stalin ville have kaldt det for
kommunisme. Zimbabwe er ved at være et lige samfund for alle, hvor der ikke
er nogen forskel (undtagen på størrelsen af Mugabes pengepung).

Derfor: "Igår Zimbabwe - i dag EU!"

Man kan fortsat udtrykke sin symbolske støtte til planen ved at stemme "ja"
til EU-forfatningen, selv om det ikke betyder noget, da politikerne
gennemfører det under alle omstændigheder."

Fra : Stefan Holm

Dato : 05-03-05 18:03

"Difool" <bulawayo@moebius.dk> writes:

> Her er endnu et billede:

Hvad er det du prøver at sige med dine paranoide citater fra
ikke-specificerede kilder?

--
Stefan Holm
"I've created lutherans."

Fra : Difool

Dato : 05-03-05 21:43

"Stefan Holm" <nospam@algebra.dk> wrote in message

> Hvad er det du prøver at sige med dine paranoide citater fra
> ikke-specificerede kilder?
>
> --
> Stefan Holm
> "I've created lutherans."

Kære Stefan,

Det er Babylons målsætning. De maler guld og grønne skove, men dette bliver
resultatet, skulle de lykkes.

Fra : Stefan Holm

Dato : 05-03-05 22:46

"Difool" <bulawayo@moebius.dk> writes:

> Det er Babylons målsætning. De maler guld og grønne skove, men dette
> bliver resultatet, skulle de lykkes.

Skal jeg forstå at du ikke ønsker at svare på mit spørgsmål?

--
Stefan Holm
"Math, my dear boy, is nothing more than the lesbian sister of biology."

Fra : Difool

Dato : 05-03-05 23:52

> [...]
>
> --
> Stefan Holm
> "Math, my dear boy, is nothing more than the lesbian sister of biology."

I stedet for at præsentere billeder, så vil jeg sige det på en ligetil måde.

I Zimbabwe støttede Kirkernes Verdensråd rene kommunistiske terrorister, der
har gjort landet racerent, frit for mennesker af den uønskede hvide race. De
er nu faldet fra et velstående land, der brødfødte store dele af Afrika, til
et uland, der ikke kan forsørge sig selv. Og nu klager de over, at de er
fattige, selv om de selv er skyld i det. Alt dette blev gjort af kirkerne i
Kristi Navn, men resultatet er det samme som i Sovjetunionen: Kommunisme.

Og således er billedet ved at gentage sig i Europa: Med løfter om frihed,
lighed og broderskab og guld og grønne skove, baner politikerne, med de
fleste kirkers velsignelse, vejen for EU. Resultatet bliver det samme, som
det eksperiment de slap af med i Østeuropa for 14 år siden. Alt skal være
lige, hvilket er en anden måde at sige, at alt skal udjævnes til én stor
blanding af hele verdens befolkninger, religioner, skikke, o.s.v., bare i
Europa. Dette bliver Babylon den Store.

I den første Sovjetunion var de glade, bare alt blev udjævnet til ingenting
og alting ens, selv om det også endte med tragedie og fattigdom. Ligeledes
Zimbabwe. Og nu Sovjet-EU-nionen.

Josef Stalin, en udspekuleret karl, sagde, hvordan de i Østeuropa ville bane
vejen for kommunisme i Vesten [inklusive Europa]: "Amerika er som et sundt
legeme, og dens modstandskraft er trefoldig: dens patriotisme, dens moral og
dens åndsliv. Hvis vi kan underminere disse tre områder, vil Amerika
kollapse indefra." Karl Marx havde jo tiltænkt kommunismen de vestlige
lande, og det er de næsten færdige med at realisere nu.

Fra : Stefan Holm

Dato : 06-03-05 01:02

"Difool" <bulawayo@moebius.dk> writes:

> I stedet for at præsentere billeder, så vil jeg sige det på en
> ligetil måde.

Godt så. Det blev ikke meget mere meningsfuldt af det, men i det
mindste blev det klarere hvad du ville.

--
Stefan Holm
"Drama class is just, I think they're really not doing things in the

Fra : vidal

Dato : 05-03-05 20:36

Difool wrote:

> Nu bruger jeg et billede:
>
> "FNs målsætning for verden anno 2100. Efter sigende finansieret af Kirkernes
> Verdensråd.
>
> Kristne: 0%
> Hedninger: 100%
> Hvide: 0%
> Farvede: 100%
> Rige: 0%
> Fattige: 100%
> Hovedstad: Bruxelles
> Nationalsang: "Internationale"

Hvor finder du den målsætning? Har du evt. et link?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Difool

Dato : 05-03-05 21:41

"vidal" <"vidal"@webspeed.dk> wrote in message

Kirkernes

> Hvor finder du den målsætning? Har du evt. et link?
>
> --
> Venlig hilsen,
>
> Villy Dalsgaard

Kære Villy,

Som jeg skrev øverst, var det et "billede", altså en "lignelse". Så idéen er
helt min egen, men min idé er også, at dette billede faktisk ER Babylons
målsætning, som kun vil blive forhindret ved Jesu Kristi indgriben. Til
deres skuffelse.

Fra : Andreas Falck

Dato : 05-03-05 16:34

I news:4229cff4$0$692$edfadb0f@dread16.news.tele.dk skrev
Difool følgende:

[ ... ]
> Ingen differentiering. Kun Babylon = forvirring, en stor pærevælling.

Kevin er katolik og beder til døde mennesker.

http://bibeltro.dk/ - *Om Bibelen og bibeloversættelser*
http://maranatha.dk/ + http://skabelsen.info/ + *DebatForum*
http://ravsted.dk/ - http://ravsted.net/

Fra : Stefan Holm

Dato : 05-03-05 17:16

"Andreas Falck" <fake@skrift.invalid> writes:

> Kevin er katolik og beder til døde mennesker.

Du glemte at nævne at han spiser børn. Og har en lang næse.

--
Stefan Holm
"The rich get richer, the poor get poorer, and there are flying cars."

Fra : Andreas Falck

Dato : 05-03-05 18:57

I news:uoedyqdao.fsf@banach.algebra.dk skrev
Stefan Holm følgende:

> Du glemte at nævne at han spiser børn. Og har en lang næse.

Nej det glemte jeg ikke, for det har Kevin aldrig påstået om sig selv.

Det er et faktum at Kevin er katolik. Det siger Kevin selv.

Det er et faktum at katolikker beder til døde mennesker. Det siger Kevin
selv.

Vidste du slet ikke at katolikker beder til døde mennesker? - De kalder dem
helgener. Helgener er døde mennesker. Der er vist kun ganske få (hvis der i
det hele tager er nogen) der i historiens løb der er blevet helgenkåret
medens de endnu var i live.

Mig bekendt er der ikke nogen helgenkåret der stadig lever, hvorfor Kevins
påstand om at bede til døde mennesker altså er ganske rigtig og pålidelig.

Fra : Stefan Holm

Dato : 05-03-05 23:06

"Andreas Falck" <fake@skrift.invalid> writes:

> Det er et faktum at Kevin er katolik. Det siger Kevin selv.

Men hvad i alverden har det med noget at gøre? Dit udsagn kommer
fuldstændigt ud af det blå, og har ingen relevans i forhold til det
indlæg du citerer.

Derimod har du en lang forhistorie med misrepræsentation af den
katolske helgendyrkelse og Kevins tro, og jeg ser ikke nogen grund til
at antage at denne gang skulle være anderledes.

--
Stefan Holm
"Nein! No! Oh. Was NOT head of Gestapo AT ALL! I was not, I make joke!"

Fra : Andreas Falck

Dato : 05-03-05 23:19

I news:u6505rbns.fsf@banach.algebra.dk skrev
Stefan Holm følgende:

> Derimod har du en lang forhistorie med misrepræsentation af den
> katolske helgendyrkelse og Kevins tro, og jeg ser ikke nogen grund til
> at antage at denne gang skulle være anderledes.

Det er da ingen misrepræsentation at Kevin er katolik, og det er ej heller
en misrepræsentation at katolikker beder til døde mennesker.

Længere er den ikke. Og det skrevne er et kendt faktum.

At du så måske vil benægte fakta, tja det vil egentlig ikke undre mig.

Fra : Stefan Holm

Dato : 06-03-05 01:05

"Andreas Falck" <fake@skrift.invalid> writes:

> At du så måske vil benægte fakta, tja det vil egentlig ikke undre
> mig.

Suk.

Jeg burde nok egentlig bare have ladet dig sidde og være en vred,
lille mand i fred. Kevin har for længst smidt dig i sit kill-filter,
så dine tåbelige stikpiller rammer ikke rigtig nogen.

--
Stefan Holm
"Here's something I think you're going to be interested in, gentle viewers."

Fra : Andreas Falck

Dato : 06-03-05 10:01

I news:uwtslprl2.fsf@banach.algebra.dk skrev
Stefan Holm følgende:

> Suk.

Ja fakta kan man jo se at du er ligeglad med, men det var jo også forventet

Fra : Rasmus Underbjerg Pi~

Dato : 07-03-05 13:44

"Andreas Falck" <fake@skrift.invalid> mælte sligt:

>Ja fakta kan man jo se at du er ligeglad med, men det var jo også forventet

Du er en nar, Andreas Falck. Også selv om du hylder dine usle
fornærmelser og forvrængninger i behageligheder og smilies og dårlige
undskyldninger uden ende.

/Rasmus
--
"Die Mathematiker sind eine Art von Franzosen:
Redet man zu ihnen, so übersetzen sie es in ihre Sprache,

Fra : Mr. D

Dato : 07-03-05 20:05

"Rasmus Underbjerg Pinnerup" <pinnerup@*fjerndette*privat.dk> skrev i en
meddelelse news:muio21pbrdp2egm18l0bpheot2t1csp7gm@4ax.com...
> "Andreas Falck" <fake@skrift.invalid> mælte sligt:
>
> Du er en nar, Andreas Falck.

?

Mr. D

Simon Griis
www.amen.nu

Fra : Stefan Holm

Dato : 07-03-05 20:48

"Mr. D" <s-griis@post5DELETE.tele.dk> writes:

> "Rasmus Underbjerg Pinnerup" <pinnerup@*fjerndette*privat.dk> skrev
>
> ?

Andreas Falck er en nar. HTH. HAND.

--
Stefan Holm
"My girlfriend is chemically paralyzed!"

Fra : Mr. D

Dato : 07-03-05 21:07

"Stefan Holm" <nospam@algebra.dk> skrev i en meddelelse
> "Mr. D" <s-griis@post5DELETE.tele.dk> writes:
>
> HTH. HAND.

?

Mr. D

Fra : Andreas Falck

Dato : 08-03-05 00:08

I news:muio21pbrdp2egm18l0bpheot2t1csp7gm@4ax.com skrev
Rasmus Underbjerg Pinnerup følgende:

> Du er en nar, Andreas Falck.

Hellere end nar, end en bedrevidende leksikaciterende akademikernar der ikke
formår at tænke selv og drage sine egne konklussioner.

Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 08-03-05 12:57

Andreas Falck skrev Tirsdag den 8. marts 2005 00:07 i beskeden
<422cdf90$1$159$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk> i gruppen
dk.livssyn.kristendom:
> [...]
> Hellere end nar, end en bedrevidende leksikaciterende akademikernar der
> ikke formår at tænke selv og drage sine egne konklussioner.

Hallo....

Mon ikke det var på tide, at du indrømmede at din navlebeskuende og en
anelse for provinsielle indstilling til leksika måske er årsagen til at du
stadig befinder dig på det de græske skrifter kalder "mælkestadiet"?

Der er intet galt i at KUNNE dokumentere sine holdninger i forhold til
leksika, især når man betænker at disse giver læseren en mulighed for at
søge videre af samme vej, gennem den kilde.

Men når man peger ad andre, har man altid tre fingre der peger indad.

FUT dk.snak.mudderkastning

Henrik, Dianalund
Linux - Det bedste OS, især til pengene!

Fra : Andreas Jensen

Dato : 06-03-05 09:58

"Andreas Falck" <fake@skrift.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Længere er den ikke. Og det skrevne er et kendt faktum.
>
> At du så måske vil benægte fakta, tja det vil egentlig ikke undre mig.

Der er også andre end katolikker der beder til døde mennesker. Men hvorfor
skulle det bringes ind i en helt anden debat?

--
Andreas

"Pay no attention to that man behind the curtain!"

Fra : Andreas Falck

Dato : 06-03-05 13:46

I news:d0egm2$2e90$1@news.cybercity.dk skrev
Andreas Jensen følgende:

> Men hvorfor skulle det bringes ind i en helt anden debat?

Du læste altså ikke det indlæg jeg svarede på! Typisk her på usenet!

Fra : Andreas Jensen

Dato : 06-03-05 14:53

> Du læste altså ikke det indlæg jeg svarede på! Typisk her på usenet!

Jo. Men jeg forstår stadig ikke hvad det har at gøre med døde mennesker.

Fra : Jens Bruun

Dato : 08-03-05 21:59

> Længere er den ikke. Og det skrevne er et kendt faktum.

Og det er et kendt faktum, du ikke når Kevin til sokkeholderne i nogen som
helst sammenhæng. Hvor han gør god reklame for kristen tro og kristent
sindelag, kan du kun forankre mig i, at jeg under ingen omstændigheder
ønsker at sælge min sjæl til, hvem du nu har solgt din til og dermed
risikere at blive som dig.

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 02/26/05)

Fra : Andreas Falck

Dato : 09-03-05 00:21

I news:422e1202$0$29084$157c6196@dreader1.cybercity.dk skrev
Jens Bruun følgende:

> [...]
> sindelag, kan du kun forankre mig i, at jeg under ingen omstændigheder
> ønsker at sælge min sjæl til, hvem du nu har solgt din til og dermed

Jeg har heller ikke på noget som helst tidspunkt forsøgt at gøre forsøg på
at "omvende" dig.

Og hverken dine eller Kevins sokkeholdere har min interesse.

Fra : Lyrik

Dato : 05-03-05 23:23

Andreas Falck wrote:

> [...]
>
> Mig bekendt er der ikke nogen helgenkåret der stadig lever, hvorfor
> Kevins påstand om at bede til døde mennesker altså er ganske rigtig
++++++++++++++++++++++++++++++
Hvis du vil kritisere dem, så risikerer du ikke at ramme målet.,-)

Jesus siger i Joh.11:
"v26 Og enhver, som lever og tror på mig, skal aldrig i evighed dø. Tror du
det?«

Tager man det nu for pålydende og skriften siger at man skal bede for
hinanden, så kan du gøre følgende tankeeksperiment:

"Du kender Paulus og ved han hører til Guds hellige apostle. Han er sankt
Paulus.
Du siger til ham:"Vil du bede for mig Paulus"? Han siger ja og beder for
dig.
Så dør han. Men du tror at han stadig lever ud fra Jesu ord, så du
fortsætter med at sige:"Paulus vil du bede for mig"? Du hører ikke svaret,
men du formoder at han stadigvæk vil gøre som han plejer!

Der har du katolikkerne i en nøddeskal!
Hvis du ikke vil gå med til det, så må du søge en anden vej.
Du kunne slå på at der er kun en mellemmand mellem Gud og mennesker og at du
vil henvende dig til Jesus som mellemmanden.

Du kunne slå på at forbøn kan udvikle sig til helgendyrkelse, som igen kan
udvikle sig til ren billeddyrkelse og forårsage frafald.

Det er set i den katolske kirke. Jesus siger også hvad i beder om i mit
navn vil jeg gøre for jer, hvilket understreger bøn i Jesu navn.

Paulus afviser at blive sat i fokus ved retorisk at sige:

1. Kor.
"v12 Jeg sigter til, at I siger hver sit: Jeg hører til Paulus, jeg til
Apollos, jeg til Kefas, jeg til Kristus. v13 Er Kristus da blevet delt? Var
det måske Paulus, der blev korsfæstet for jer, eller blev I døbt til Paulus'
navn?

Korrekt katolsk forståelse er nemlig at man ikke beder til døde mennesker,
men beder stadig levende mennesker, bede for en.

Hilsen
Jens

Fra : Rasmus Underbjerg Pi~

Dato : 07-03-05 16:48

"Difool" <bulawayo@moebius.dk> mælte sligt:

>Hvorfor kalder man så indvandrerne fra den tredje verden for "mindretal" og
>"minoriteter"?

Fordi de er mindretal og minoriteter i Danmark. Man kalder dem ikke
mindretal, når de er i deres hjemland, hvor de er i flertal.

Venlig hilsen,
Rasmus Underbjerg Pinnerup
--
"Cyrus is just a virus.
He wants to tie you down while you're still young.

Fra : Difool

Dato : 07-03-05 17:28

"Rasmus Underbjerg Pinnerup" <pinnerup@*fjerndette*privat.dk> wrote in
message news:4sto21ho58f9c6rqkoetf0vkfqqp25smsm@4ax.com...
> [...]
>
> Fordi de er mindretal og minoriteter i Danmark. Man kalder dem ikke
> mindretal, når de er i deres hjemland, hvor de er i flertal.

Kære Rasmus,

Hvad så når indvandrerne fra den tredje verden også bliver et flertal i
Danmark, er der så ingen mindretal tilbage i verden?

Fra : Rasmus Underbjerg Pi~

Dato : 07-03-05 18:51

"Difool" <bulawayo@moebius.dk> mælte sligt:

>Hvad så når indvandrerne fra den tredje verden også bliver et flertal i
>Danmark, er der så ingen mindretal tilbage i verden?

Det gør de da ikke. Men nej, det ville ikke betyde, at der ingen
mindretal var tilbage i verden. Mindretal er ikke nogen lukket gruppe.
Der vil altid grupper af folk med fællestræk, som ikke deles af
flertallet.

Venlig hilsen,
Rasmus Underbjerg Pinnerup
--
»For Alt frels Christendommen fra Staten; med sin Protection ligger den
Christendommen ihjel som naar en Madamme med sit Corpus ligger sit Barn

Fra : Jens Bruun

Dato : 07-03-05 22:16

"Jensen" <b-h-j@oncable.dk> skrev i en meddelelse

> 1 ville dø

Nej. 100 vil dø.

Fra : Mr. D

Dato : 07-03-05 22:36

> [...]
> tager hensyn til proportionerne, når det gælder alle mennesker og
> folkeslag på jorden, så ville dette sted se således ud:

Hvis der her er tale om kvinder, er jeg helt med på den. Hvis der er tale om
mænd, begynder jeg at blive urolig

Mr. D