Andet multimedie
bentjuul 3670
Konturer i Quark
Fra : Anker

Dato : 05-03-05 13:47

Kan man i Quark lave tekst om til konturer som i Indesign?

Mvh. Anker

Fra : Hansen

Dato : 05-03-05 19:16

Ja (version 6). De andre husker jeg ikke.

Fra : Kurt Brixen

Dato : 05-03-05 19:29

On Sat, 5 Mar 2005 19:15:31 +0100, "Hansen" <Hansen@lynge.gø> wrote:

>Ja (version 6). De andre husker jeg ikke.
>
>"Anker" <an@rfsf.dk> skrev i en meddelelse

Man kan fra ver. 4.

Kurt Brixen

Fra : Anker

Dato : 06-03-05 13:53

OK og hvordan gør man det så?

Mvh. Anker

Fra : Anker

Dato : 06-03-05 14:45

Har fundet det, men det er da godt nok noget besværligt, da man skal vælge
de enkelte tekstbokse en af gangen og så konvertere?

Endnu en ekstra grund til at være glad for Indesign.

Mvh. Anker