???? Unge skal vænnes til porno ????
Fra : JoVe

Dato : 05-03-05 11:49

*******Fra Berlingske Tidende********

Kjer Hansen: Unge skal vænnes til porno

Kritikken hagler ned over Eva Kjer Hansen (V), efter udtalelser om, at
forældre skal vænne deres børn til porno.

Porno er en del af det samfund, der omgiver os, og derfor må danske forældre
sørge for, at børn og unge bliver "robuste" for at imødegå den stigende
seksualisering af det offentlige rum.

Sådan lød budskabet onsdag fra den danske ligestillingsminister, Eva Kjer
Hansen (V), på FN's kvindekonference, som i øjeblikket finder sted i FN's
hovedkvarter i New York.
Ministerens udtalelser har vagt stor undren, skriver Information lørdag.

- Som NGO havde jeg svært ved at finde ud af, om det var
ligestillingsministeren, der talte, eller om det var Dansk Industri, siger
forkvinde i Kvinderåder Randi Iversen, som deltager i konferencen. Rikke
Sternberg, som er næstformand i Kvindeligt Selskab, kalder ministerens
udtalelser en falliterklæring, og Karen Sjørup, leder på Center for
Ligestillingsforskning, er enig.

- Det er en katastrofe. Det er et utroligt uheldigt signal om, at alt det
markedet gør, må vi finde os i, siger Karen Sjørup.

******Citat slut**********

Er politikeren da fuldstændig rablende skør????

Når den slags dåre-snak kan komme fra en af vore politikere i Folketinget -
endda fra et af regeringspartierne - går Danmark en krank fremtid i møde!!!
Det er ikke engang værd at argumentere imod - håber hun ryger ud af
Folketinget - og ud i glemselen!

Mvh
Jørgen Vestergaard

Fra : Difool

Dato : 05-03-05 13:44

"JoVe" <jorgenvestergaard@hotmail.com> wrote in message
> [...]
møde!!!
> Det er ikke engang værd at argumentere imod - håber hun ryger ud af

Kære Jørgen,

Det skal nok give hende endnu flere stemmer, er jeg bange for.

Jeg har hørt fra en mormon, der er aktiv i pornofrit miljø, at denne ganske
lille gruppe har opnået store resultater sammenlignet med sin lille-bitte
størrelse.

Det er jo som om, at verden bliver bombarderet med ugudelighed og
ondskabsfuldhed, og dem, der kæmper imod, virker som en tinsoldat mod Mike
Tyson. Men da der er en Gud i himlen, tror jeg alligevel, at selv den
mindste indsats kan gøre noget for at "bevare jordens salt". Ligesom at
David ikke havde en chance imod Goliat, men...

Jeg synes iøvrigt, at hele samfundet, og ungdommen i særdeleshed, allerede
er så dybt inde i denne seksuelle fornedrelse. Jeg har nogle gange hørt helt
små piger og drenge, børn virkelig, stå og tale med de mest sjofle, intime
og nederdrægtige vendinger til hinanden, på åben gade. Skolerne, medierne og
politikerne har modeleret unge til at tro, at de er denne verdens bundskravl
og tabere, hvis de ikke har bedrevet hor med flere forskellige, før de
runder de 12.

Kærlig hilsen fra Mikkel S. Kragh
http://www.nordiskisrael.dk

Fra : JoVe

Dato : 05-03-05 15:19

"Difool" <bulawayo@moebius.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
bundskravl
> og tabere, hvis de ikke har bedrevet hor med flere forskellige, før de

Jonas' prædiken i Nineve førte til en massiv omvendelse - danskerne er så
selvgode at en lignende svovlprædiken på Rådhuspladsen ikke ville føre til
en tilsvarende omvendelse, men derimod til en tvangsindlæggelse og ditto
medicinering! Derfor vil DK komme til opleve den ødelæggelse som de i Nineve
afværgede ved omvendelse, omend det måske ikke bliver "om 40 dage".

At være et "salt" er noget vi skal være i hverdagen. F.eks. ved at være
vågen mht. hvad vi beskæftiger os med - af film og på internet. Og så ved at
sige fra overfor den pornoficering og decadence man møder i hverdagen.

Mvh
Jørgen Vestergaard

Fra : Difool

Dato : 05-03-05 16:11

> [...]
at
> sige fra overfor den pornoficering og decadence man møder i hverdagen.

Kære Jørgen,

Kristenheden som helhed vil blive dømt, fordi de har valgt at svigte Gud.

Israelitterne i GT svigtede Gud gang på gang. Med de ti nordlige stammer var
der et par enkelte undtagelser, men ellers var de alle ugudelige og onde. Og
ca. 721 f.Kr. kom Herrens straf over dem. De blev indtaget af assyrerne og
deporteret langt væk. Assyrerne skulle have været et frygteligt sadistisk
folk, der lemlæstede deres tilfangetagne for godtbefindende, inklusive de
frafaldne israelitter.

Jeg tror, at Herrens straf denne gang kan blive ligeså slem, omend på en
anden måde. Det får vi at se, men jeg glæder mig ikke til det. Jeg glæder
mig, til det er overstået.

Fra : Difool

Dato : 05-03-05 13:53

> [...]
møde!!!
> Det er ikke engang værd at argumentere imod - håber hun ryger ud af

Kære Jørgen,

Da vi snart for bederum for muslimerne på danske skoler, så får vi sikkert
også snart tilsvarende rum for de danske børn i skolerne, så de kan dyrke
fri sex, mens muslimerne ligger vendt mod Mekka.

Fra : Jacob Andersen

Dato : 08-03-05 20:47

On Sat, 5 Mar 2005 13:53:01 +0100, Difool wrote:

> [...]
> også snart tilsvarende rum for de danske børn i skolerne, så de kan dyrke
> fri sex, mens muslimerne ligger vendt mod Mekka.

Haha, der trak muslimerne da vist nitten.

/Jacob

Fra : Andreas Falck

Dato : 09-03-05 00:16

I news:rlomza1pcwfz$.12c2th5eukpa5$.dlg@40tude.net skrev
Jacob Andersen følgende:

[ ... ]
> Haha, der trak muslimerne da vist nitten.

Nej, det gjorde du for du glemte helt at klippe det overflødige væk fra det
indlæg du svarede på!

Den rigtige anvendelse forøger risikoen for at graden af
misforståelser bliver væsentlig reduceret

Fra : Soeren

Dato : 05-03-05 16:23

JoVe wrote:

> Porno er en del af det samfund, der omgiver os, og derfor må danske
> forældre sørge for, at børn og unge bliver "robuste" for at imødegå
> den stigende seksualisering af det offentlige rum.

det lyder da rigtigt nok-porno er jo frigivet for mange år siden endda af
en
konservativ. Vi er i år 2005.

Soeren

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk