Andet multimedie
Import af skrifttyper til photoshop
Fra : Morten Munk-Jensen

Dato : 05-03-05 03:19

Jeg har fundet nogle gratis fonts på nettet, som jeg gerne vil anvende i
photoshop - men hvordan får jeg adgang til disse fonts gennem photoshop?
De skal vel importeres på en eller anden måde, jeg ved bare ikke hvordan.
Håber I kan hjælpe

Mvh
Morten

Fra : Morten Lind

Dato : 05-03-05 10:25

Morten Munk-Jensen <munk_jensenTAGV∆K@yahoo.dk> wrote:

> [...]
> De skal vel importeres på en eller anden måde, jeg ved bare ikke hvordan.

Læg dem i users>library>fonts, så er de tilgængelige i Photoshop.
M.

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 05-03-05 14:33

Morten Munk-Jensen skrev:

> De skal vel importeres på en eller anden måde, jeg ved bare
> ikke hvordan.

Det er styresystemet som styrer fontene. Ikke Photoshop, så
brug styresystemets funktion til at installere fonte med.

Hvis det er Windows vi snakker om så Control Panel > Fonts >
File > Install New Font...

--
Hilsen
Madsen