Sydfrankrig: fly og bil
Fra : Søren Midtiby

Dato : 04-03-05 16:22

Vi er et par i fyrrerne, der gerne vil tage en uges tid i maj til
Sydfrankrig med fly.

Vi har endnu ikke besluttet, om vi skal leje en bil dernede, om vi skal
overnatte et eller flere steder eller hvad.

Vi er interesseret i smuk natur, vandreture, god mad.

Det eneste, vi har fundet ind til nu, er en rundrejse med StarTour i en
lille bil.

Har nogen i gruppen gode erfaringer eller anbefalinger er vi meget
taknemmelige.

mvh

Søren Midtiby

Fra : Ped

Dato : 04-03-05 22:22

Søren Midtiby wrote:
> [...]
> lille bil.
>
> Har nogen i gruppen gode erfaringer eller anbefalinger er vi meget

Hvis ikke I satser på at skulle udforske et større område, og køre fra
sted til sted, men derimod et mindre område (f.eks. radius 100-200 km),
så er der jo den mulighed at have fast base et sted, og så køre ud
derfra. Min kone og jeg lejede for 5 år siden et hus ca. 30 km nord for
Nice, og det er en af de skønneste ferier vi har haft. Vi var ganske
vist afsted i 2 uger, så der var god tid til afslapning ind imellem, men
vi fik også set meget, og kom ret vidt omkring. Vi var i egen bil. Jeg
tror jeg ville spare udgiften til flybillet og leje af bil, og i stedet
tage autotoget til Avignon eller Narbonne med egen bil.

M.v.h.

Jens L. Pedersen