Kuvert ved ny mail
Fra : rondo

Dato : 04-03-05 16:15

I min Outlook 2002 får jeg pludselig ikke længere den lille kuvert
nede ved uret, når der kommer ny post. Jeg troede egenlig ikke, at man
kunne disable denne funktion, men hvad skal jeg gøre for at få
funktionen tilbage?

God weekend,
Ronnie

Fra : Martin Nielsen

Dato : 04-03-05 17:16

"rondo" <newsnospam@mail.sonofon.dk> skrev i en meddelelse
[...]

Hej Ronnie

Har du tjekket, om ikonet er blevet skjult pga. inaktivitet. Windows gemmer
ubenyttede ikoner til venstre på proceslinjen. De kan ses ved at klikke på
pilen til venstre for de, som ikke er skjult.

Hmm... lidt kringlet forklaring, men håber du forstår.

Martin /Helsingør

Fra : Viktor Andersen

Dato : 04-03-05 18:33

Funktioner > E-Mail Indstillinger > Avancerede E-Mail indstillinger og sæt
herefter flueben ved "Vis et konvulutikon i meddelelsesområdet" (Teksten kan
måske variere lidt)

Hilsen
Viktor

Fra : rondo

Dato : 08-03-05 12:02

Viktor Andersen wrote:
> [...]
man
> kunne disable denne funktion, men hvad skal jeg gøre for at få

En kombination af ovennævnte to svar løste faktisk problemet...

Tak,
Ronnie