Opbyggeligt syn på rock og rul!
Fra : Søren Kongstad

Dato : 04-03-05 13:04

Denne side har en opbyggelig historie rettet mod ungdommen som viser de
frygtelige farer ved rock og rul!

http://www.thetruthforyouth.com/NEW%20Comics/ww/pages/WW_1.htm

De fortæller ogse den ildesete sandhed om sikker sex - nemlig at
kondomer ikke kan beskytte mod HIV!

http://www.thetruthforyouth.com/NEW%20Comics/pp/pages/PAP_5.htm

Selv om de ligner parodier, så er http://www.thetruthforyouth.com
desværre ægte nok!

/Søren

Fra : Cyril Malka

Dato : 04-03-05 13:18

Den Fri, 04 Mar 2005 13:03:38 +0100
skrev Søren Kongstad <spamm@-fjern-kongstad.net> :

> Denne side har en opbyggelig historie rettet mod ungdommen som viser
> de frygtelige farer ved rock og rul!
> http://www.thetruthforyouth.com/NEW%20Comics/ww/pages/WW_1.htm

Nej. siden angriber "sekulær musik", altså, alt salgs musik, som ikke er
"guddommelig".

Domænen ejes af sekten: First Assembly of God

http://www.handsonchildrensmuseum.com/

Der er i øvrigt flere præster fra den "ih så rene" forsamling, som blev
dømt for seksuel misbrug af børn

Ariz. pastor held in Fla. sex counts

DOUGLAS (AZ)
The Arizona Republic

Susan Carroll
Republic Tucson Bureau
Dec. 29, 2004 12:00 AM

A Douglas pastor has been arrested in the reputed molestation of a
6-year-old Florida boy in 1996 and admitted to sexually abusing children
in North Carolina and Michigan, authorities said Tuesday.

Robert Armand Enerson, 54, was booked into Cochise County Jail on Monday
night on three charges of lewd assault on a child, said Lt. Carlos Guido
Jr., a Douglas Police Department spokesman. Enerson, a pastor at the
First Assembly of God in Douglas for two years, will be jailed pending
extradition to Polk County, Fla., authorities said.

"Obviously we're continuing the investigation to see if there are
additional victims," Guido said. advertisement

An affidavit prepared by Polk County investigators alleges that Enerson
molested a boy repeatedly for about a week while serving as a pastor at
the New Life Assembly of God in Wahneta, Fla., in 1996. The accuser, now
15, said Enerson entered a bedroom where the boy was playing video games
and stroked the child's penis, according to the affidavit.

(http://ncrnews.org/abuse2005archives/2004_12.html)

Så jeg er ikke sikker på, at disse mennesker er de rette til at belære
andre, især børn, om hvad er godt og skidt.

.... eller også så fortæller det lidt om hvorfor de gerne vil have
kontakt med unger?

Kristen næstekærlighed?
--
Venligst,

Cyril

Det nye Testamente - Fortæller man alt? - http://www.nytestamente.org

Fra : Britt Malka

Dato : 04-03-05 13:20

On Fri, 4 Mar 2005 13:17:58 +0100, Cyril Malka <news@nytestamente.org>
wrote:

>... eller også så fortæller det lidt om hvorfor de gerne vil have
>kontakt med unger?

Så indtager ordene "lad de små børn komme til mig" en anden betydning,
ikke?

I øvrigt har Arafat brugt næsten samme udtryk:

"Hvis du er træt af krigen ... så send mig dine børn!"

--
Britt Malka
Tilmeld dig Tips&Tricks og få en gratis e-bog: Kan alle se din hjemmeside?

Fra : Søren Kongstad

Dato : 04-03-05 13:41

Cyril Malka wrote:
> [...]
> andre, især børn, om hvad er godt og skidt.
>
> ... eller også så fortæller det lidt om hvorfor de gerne vil have

Det forklarer vel til gengæld hvorfor de prædiker afholdenhed - de vil
vel ikke smittes med kønssygdomme når de boller børnene? ;)

/Søren

Fra : Cyril Malka

Dato : 04-03-05 15:00

Den Fri, 04 Mar 2005 13:41:25 +0100
skrev Søren Kongstad <spamm@-fjern-kongstad.net> :

> Det forklarer vel til gengæld hvorfor de prædiker afholdenhed - de vil
> vel ikke smittes med kønssygdomme når de boller børnene? ;)

Til sidst er der intet under til at det stiger dem til hovedet i hvert
fald.