Hjælp til formmail
Fra : JSH [9800]

Dato : 04-03-05 12:54

Jeg har købt et domæne og web-hotel hos B-one, men har lidt problemer med at
få lavet en formmail.

På B-one hjemmeside fremgår det, at for at få FormMail-scriptet til at
virke, skal du bruge følgende stykke kode (som kun er et eksempel - der skal
derfor rettes i diverse felter):

1) <FORM method="post"
action="http://www.dit-domæne.dk/cgi-bin/FormMail.pl">
2) <input type="hidden" name="recipient" value="din@e-mailadresse.dk">
3) <input type="hidden" name="subject" value="Her kan du skrive en
emne-tekst">
4) <input type="hidden" name="redirect"
value="http://www.dit-domæne.dk/nyside.html">
5) </FORM>

Spørgsmål 1:
hvor skal ovenstående placeres på siden?

Spørgsmål 2:
I linie 1 fremgår det, at der skal være en mappe cgi-bin på mit web-hotel.
Denne mappe er det ikke en mappe med frontpage filer?
Jeg har fra mit web-kontrolpanel trykket på følgende: Genskab
FrontPage-filer på dit webhotel.
Filerne skulle så være genskabt inden 15 min.

Jeg havde tænkt mig, at formmail skulle indeholde følgende felter: navn,
e-mail, besked

Hvem vil hjælpe?