Punkteret thermorude
Fra : MMW A/S

Dato : 25-05-01 16:03

Jeg har lige skiftet vinduer i min ene stue, og nu viser det sig, at den ene
rude åbenbart er punkteret...

Hvem kender en billig glarmester i Fakse/Karise omegnen - evt. København?

(Jeg går ud fra at det er punkteret, der er masser af dug i midten mellem
glasruderne...)

/Nick

Fra : Johan Myhre Andersen

Dato : 25-05-01 18:43

MMW A/S wrote:

> [...]
>
> (Jeg går ud fra at det er punkteret, der er masser af dug i midten mellem

Ja, den må være punkteret.
Hvis du lige har købt den burde du kunne få den byttet.
(Med mindre det altså er dig, der har punkteret den, hvordan man så
ellers gør det)

--Johan

Fra : Bjerg & Olsen

Dato : 25-05-01 19:19

"MMW A/S" <nick@multimediaworld.dk> skrev i en meddelelse news:9elsa9$1siq$1@news.cybercity.dk...
> [...]
>
> (Jeg går ud fra at det er punkteret, der er masser af dug i midten mellem

Den lyder pounkteret. Hvis den er ny og du ikke selv har monteret den, bør du
få den byttet på garantien.

Venlig hilsen
Erik Olsen

Fra : Nick

Dato : 28-05-01 08:21

Nu er det sådan, at de er købt brugt, men det burde ikke afholde mig for at
kræve dem klaret via min reklamationsret, eftersom forhandleren ikke har
skrevet nogen steder, at de er fejlbehæftet.

Problemet er så bare, at få ham overbevist om det, uden at skulle trække ham
i retten...

/Nick

Bjerg & Olsen <bjerg.olsen@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:SkxP6.189$XQ6.7367@news.get2net.dk...