browsere
Fra : Ole Madsen

Dato : 04-03-05 02:11

Findes der andre browsere til mac end disse?

Safari

Firefox

Camino

Opera
Internet Explorer

hvis i har links til andre vil jeg gerne bede om dem

Tak

Ole

Fra : Jonas Voss

Dato : 04-03-05 02:32

In dk.edb.mac, Ole Madsen <o-madsen@tele2adsl.dk> wrote:

> Findes der andre browsere til mac end disse?

> [...]

iCab
<http://icab.de/>

Shiira
<http://hmdt-web.net/shiira/index-e.html>

Netscape
<http://netscape.com/>

OmniWeb
<http://omnigroup.com/>

Det var i hvert fald en lille håndfuld.

--
| Jonas @ 55.75, 12.42 | <http://blog.verture.net/> |

No trees were killed in the sending of this message. However,

Fra : Erik Richard

Dato : 04-03-05 02:45

Hej Ole

Jada....

Mozilla 1.8b1 - kombineret mail/browser
http://tc.versiontracker.com/product/redir/lid/526791/mozilla-mac-1.8b1.dmg
WaMCom 1.31/20030721 - (tysk Mozilla projekt) - kombineret mail/browser
http://tc.versiontracker.com/product/redir/lid/340948/wamcom-131-macosx-20030721.dmg
Netscape 7.2 - kombineret mail/browser
http://tc.versiontracker.com/product/redir/lid/461102/Netscape-MachO.dmg.gz
Shiira 0.9.3
http://tc.versiontracker.com/product/redir/lid/469999/Shiira0.9.3.dmg
OmniWeb 5.1
http://tc.versiontracker.com/product/redir/lid/509037/OmniWeb-5.1-English.dmg

Desuden findes der også rene tekstbrowser som
Lynx 2.8.2
http://tc.versiontracker.com/product/redir/lid/67009/lynx-2.8.4-rel1.pkg.tgz
Links 0.95
http://tc.versiontracker.com/product/redir/lid/22934/links-macosx.tar.gz

m.fl. - www.versiontracker.com -> OS X -> søg på 'web browser' ellr 'broser'

mvh .Erik Richard

<KMLDenmarkNOSPAM@netscape.net> <kmldenmarkNOSPAM@stofanet.dk>
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Fra : Ole Madsen

Dato : 04-03-05 03:08

Tak til jer begge

Ole

Fra : Flemming Rubini

Dato : 04-03-05 12:02

> [...]

> Opera
> Internet Explorer
>
> hvis i har links til andre vil jeg gerne bede om dem

og hvilke anvender den seneste version af Java default?

Flemming Rubini

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 04-03-05 12:29

Flemming Rubini <flemming@rubini.invalid> wrote:

> og hvilke anvender den seneste version af Java default?

Safari.
For andre skal du installere java embedding plugin:
<http://javaplugin.sourceforge.net/>

mvh.
Kaj.
--
Never mind the dog
-BEWARE OF OWNER!

Fra : Flemming Rubini

Dato : 04-03-05 13:48

Kaj Christiansen <kajc@ofir.dk> wrote:

> Safari.
> For andre skal du installere java embedding plugin:
> <http://javaplugin.sourceforge.net/>

Tak! Så må jeg have fat i min såkaldte "Mac-kompatible" bank.

Flemming Rubini

Fra : Flemming Rubini

Dato : 04-03-05 15:09

Flemming Rubini <flemming@rubini.invalid> wrote:

> Tak! Så må jeg have fat i min såkaldte "Mac-kompatible" bank.

Banke

Flemming Rubini