Spil der" lagger...."
Fra : LazyBoy

Dato : 03-03-05 22:40

Spiller ofte Joint Operation.....

Og oplever tit at spillet "lagger".... Men er det nu min forbindelse, eller
er det mit grafikkort der ikke
kan følge med ????

Okay .. Indrømmet mine frames pr. second ligger altså også lavt.... 20-30

--
Denne mail er checket med
Norton Antivirus 2004.

Med venlig hilsen
Lasse Tolderlund Jørgensen
joerlund@stofanet.dk

Fra : Ivan [7100]

Dato : 03-03-05 23:00

> Okay .. Indrømmet mine frames pr. second ligger altså også lavt....
20-30

Ja det er jo ikke meget....

er det ikke 24 billeder som min. for at billedet forekommer hjernen
flydende?

Hvad er din forbindelse?

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : preben nielsen

Dato : 04-03-05 08:02

"Ivan [7100]" <spørg@igruppen.dk> skrev i en meddelelse

> 20-30
>
> Ja det er jo ikke meget....
>
> er det ikke 24 billeder som min. for at billedet forekommer
> hjernen
> flydende?

Jo, i en alm. film. I et fps med action lader min hjerne sig ikke
narre med under 60-70.

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Ivan [7100]

Dato : 04-03-05 12:40

> Jo, i en alm. film. I et fps med action lader min hjerne sig ikke
> narre med under 60-70.

jo, hjernen er ikke noget problem. Men øjnene gør ikke. Det kaldes
flimmerfrit og har en magisk frekvens på 72 Hz.

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Rabbit_HGC

Dato : 04-03-05 14:36

Nu behøver det ikke nødvendigvis at være dig der er problemet (selv om
20-30 fps er meget lavt), hvis serveren har en dårlig dag, eller andre på
serveren som har en meget lav hastighed på forbindelsen kan det godt sløve
det hele ned.

Spiller kun Ghost Recon, og selv om den server vi spiller på er monster,
så er en af vores medlemmer fra Texas og han sidder på en alm.
modemforbindelse. Når han kommer på, kan vi opleve lag, og nogen gange så
voldsomt at vi næsten ikke kan spille.

For at få din fps op, så sæt dine grafikindstiller ned i spillet, eller
køb nyt grafikkort.

Hvad forbindelse har du?

Hygge

Bo