Pladesamling Sælges
Fra : Cyril Malka

Dato : 03-03-05 15:12

Efter god råd her fra gruppen sælger vi vores sataniske plader:

Oslo Gospels Choir,
Gregorian music,
Instrument of Peace,
Chris de Burghs samling
J.S. Bachs samlings kirkemusik,

Sorry... couldn't resist!

--
Venligst,

Cyril

Det nye Testamente - Fortæller man alt? - http://www.nytestamente.org

Fra : Mr. D

Dato : 03-03-05 21:09

Ud over Oslo Gospel kor hart du ret. Det er satanisk musik. Sælg du bare det

Fra : Jensen

Dato : 03-03-05 21:19

Hvornår er Oslo Gospels Choir blevet satanisk?.
Resten burde destrueret, så andre ikke kan tage skade af det.

--
Hej fra oz5vib. Børge Højlund Jensen.
Se min Hjemmeside.

Fra : Andreas Falck

Dato : 03-03-05 22:04

I news:4227711c$0$280$edfadb0f@dread11.news.tele.dk skrev
Jensen følgende:

> Hvornår er Oslo Gospels Choir blevet satanisk?.

Prøv lige at *genlæse* hvad Simon skrev!

http://bibeltro.dk/ - *Om Bibelen og bibeloversættelser*
http://maranatha.dk/ + http://skabelsen.info/ + *DebatForum*
http://ravsted.dk/ - http://ravsted.net/

Fra : Britt Malka

Dato : 03-03-05 22:55

On Thu, 3 Mar 2005 21:18:44 +0100, "Jensen" <b-h-j@oncable.dk> wrote:

>Hvornår er Oslo Gospels Choir blevet satanisk?.

Satan betyder Modstander.

Oslo Gospels Choir er kristne, så de går imod Gud. Dermed er de
sataniske.

--
Britt Malka
Tilmeld dig Tips&Tricks og få en gratis e-bog: Kan alle se din hjemmeside?

Fra : Harald Mossige

Dato : 03-03-05 22:13

"Cyril Malka" <news@nytestamente.org> wrote in message
> Efter god råd her fra gruppen sælger vi vores sataniske plader:

> [...]

Fint, jeg trenger et tjug plater til "pappsløyd", - tror du at satan blir
overført til resultatet av pappsløyden?

Hva er prisen?

HM

Fra : Difool

Dato : 03-03-05 22:48

"Cyril Malka" <news@nytestamente.org> wrote in message
> Efter god råd her fra gruppen sælger vi vores sataniske plader:
> Venligst,
>
> Cyril

Kære Cyril,

Selv om du bare joker om jeres sataniske musik, så vil jeg bare sige, hvis
lyset nu går op for jer om den heavy metal, du forherligede: Man sælger ikke
satanisk musik, man smider det ud.

Kærlig hilsen fra Mikkel S. Kragh
http://www.nordiskisrael.dk

Fra : Cyril Malka

Dato : 04-03-05 11:40

Den Thu, 3 Mar 2005 21:18:44 +0100
skrev "Jensen" <b-h-j@oncable.dk> :

> Hvornår er Oslo Gospels Choir blevet satanisk?.

1. Det er Gospel: Samme stamme som rock'n'Roll
2. Det er afgudsdyrkelse.

> Resten burde destrueret, så andre ikke kan tage skade af det.

Ud fra opførselen og den had der flyver her i gruppen af de kristne, som
ellers ævler om at elske deres fjender. Ud af dømme fra de kristne som
"snakker med Gud" her på listen, eller som "kender Guds plan" eller som
er overbevist om at de har "sandhedEN": Mr. D.-Griis, Andreas Falsk
eller andre og som dermed opfører sig som små onskabsfulde børn, alt
imens de vover at belære andre...

....så ser det mest ud til at den musik somskader folk ikke er Heavy
Metal.

Fra : Cyril Malka

Dato : 04-03-05 11:45

Den 3 Mar 2005 22:12:40 +0100
skrev "Harald Mossige" <haraldmnospam@hkabel.no> :

> Fint, jeg trenger et tjug plater til "pappsløyd", - tror du at satan
> blir overført til resultatet av pappsløyden?

Det kan han garanteret i hvert fald...

> Hva er prisen?

Jeg skal lige bruge dem til endnu en sort messe eller to, så sender jeg
dem

Fra : Soeren

Dato : 05-03-05 00:02

Cyril Malka wrote:
> Efter god råd her fra gruppen sælger vi vores sataniske plader:

mon Cyril er blevet omvendt (igen)

Soeren

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk